حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خدمات اشتراک آنلاین تیک تاک در راه است؛ راهی جدید برای درآمدزایی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

تیک تاک مدت‌هاست که به عنوان یک شبکه اجتماعی ویدیو محور، توانسته است عملکردی موفق و عالی داشته باشد. از مدت‌ها پیش می‌دانستیم که دیر یا زود، قابلیت‌هایی با امکان پرداخت اشتراکی به این پلتفرم افزوده می‌شوند. حالا مشخص شده است خدمات اشتراک آنلاین تیک تاک به عنوان راهی جدید برای درآمدزایی در راه است. با ترنجی همراه باشید.

خدمات اشتراک آنلاین تیک تاک چگونه خواهد بود؟!

اخیرا TikTok برنامه جدیدی را اعلام کرده که به بینندگان اجازه می‌دهد برای اشتراک در پخش زنده‌ای که می‌خواهند از آن‌ها حمایت کنند، هزینه پرداخت کنند. طرفدارانی که «TikTok LIVE» نام دارد، این برنامه را خریداری می‌کنند و از مزایایی مانند چت فقط برای مشترکین، قابلیت ری اکشن فقط برای سازندگان و نشان‌هایی که آن‌ها را از غیر مشترکین متمایز می‌کند، لذت خواهند برد. طبق یک ویدیوی اعلامی که در صفحه TikTok Live Creator منتشر شده است، در ۲۶ می، این قابلیت به صورت یک نسخه بتا راه اندازی می‌شود.

خدمات اشتراک آنلاین تیک تاک

همچنین اوایل این ماه، TikTok اعلام کرد که شروع به تقسیم بخشی از درآمد تبلیغات با سازندگان واجد شرایط خواهد کرد. تولید کنندگانی که در برنامه سازندگان شرکت می‌کنند نیز می‌توانند هدایا یا نکاتی را از بینندگان دریافت کنند. این هدایا به شکل ارز درون برنامه‌ای است که می‌تواند با پول واقعی نیز مبادله شود. با سرویس اشتراک TikTok LIVE، مجریان کانال‌ها، روش درآمدی جدیدی را خواهند داشت. با این حال تا کنون TikTok فاش نکرده است که آیا آن را کاهش خواهد داد یا خیر.

طبق گفته TechCrunch، قیمت اشتراک TikTok Live با سرویس اشتراک Twitch قابل مقایسه خواهد بود. طرح اشتراک پلتفرم توییچ از ۴.۹۹ دلار در ماه (تا ۲۴.۹۹ دلار در ماه) شروع می‌شود. اطلاعیه TikTok همچنین نشان می‌دهد که برای ارائه یا خرید اشتراک پولی، باید سنی معادل ۱۸ سال یا بیشتر داشته باشد. علاوه بر این، سازندگان تنها در صورتی می‌توانند اشتراک داشته باشند که حداقل ۱۰۰۰ دنبال کننده داشته باشند. این شرکت همچنین ادعا می‌کند که این برنامه در حال حاضر فقط از کاربران منتخب و خاصی برای شرکت در این برنامه دعوت می‌کند.

برنامه تیک تاک بیشترین دانلود را در سراسر جهان (در آوریل ۲۰۲۲) داشته است

پر واضح است که این پلتفرم ویدیوی کوتاه چینی، یعنی TikTok، یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی در سطح جهان است. این شرکت با شرکت‌های بزرگ‌تر رقابت کرده و حتی الهام بخش بسیاری از برنامه‌های بزرگ‌تر نیز می‌باشد. اخیرا شرکت تحلیلی Sensor Tower لیست پر دانلودترین اپلیکیشن‌های خود را برای آوریل ۲۰۲۲ منتشر کرده است.

خدمات اشتراک آنلاین تیک تاک

طبق گزارش‌های این شرکت، در آوریل ۲۰۲۲، دو برنامه TikTok و Duoyin (نسخه چینی TikTok) در رتبه اول قرار دارند. با این حال، این آمار برای دانلود برنامه‌ها (غیر از بازی) است. این اپلیکیشن‌ها تنها در ماه آوریل بیش از ۶۲ میلیون دانلود داشته‌اند. این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۱ درصد رشد داشته است. همچنین داده‌ها نشان می‌دهد که حجم دانلود Douyin نیز ۱۲.۳ درصد است. علاوه بر این، حجم دانلود TikTok در اندونزی ۱۰.۷ درصد می‌باشد. لازم به ذکر است که این آمار دانلود فقط بر اساس اپ استور و گوگل پلی محاسبه می شود.

بازار برنامه‌های اندروید شخص ثالث در چین و سایر مناطق مستثنی است. بنابراین، حجم دانلود معمولا بالاتر است. علاوه بر این، به گفته GizChina، فیسبوک با بیش از ۵۶ میلیون دانلود در رتبه دوم قرار دارد که نسبت به آوریل سال گذشته ۸.۹ درصد افزایش داشته است. هند با ۲۵.۹ درصد دانلود، بزرگ‌ترین بازار و پس از آن اندونزی با ۸.۲ درصد قرار دارد. اپلیکیشن‌هایی که رتبه ۳ تا ۱۰ را دارند اینستاگرام، واتس‌اپ، تلگرام، اسنپ‌چت، کپ‌کات، مسنجر، اسپاتیفای و واتس‌اپ بیزینس هستند. نظر شما در این مورد چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان