حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساخت کد QR در آیفون بدون نیاز به اینترنت!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، آموزش و راهنمایی، اپل

آیفون‌ها با اتصال به اینترنت، می‌توانند از قابلیت‌های فراوانی مانند ویژگی‌های دستیار صوتی سیری استفاده کنند. اما در حین قطع بودن اینترنت هم می‌توان کارهای جالبی را انجام داد! ما در این مطلب، به شما از چگونگی ساخت کد QR در آیفون، آن هم بدون نیاز به اتصال اینترنت می‌گوییم! اما این کار، چگونه امکان پذیر است؟

ساخت کد QR در آیفون به سادگی

اگر می‌خواهید ویبره آیفون خود را به طور کامل غیرفعال کنید، می‌توانید آموزش آن را از دیگر مطلب آموزشی در ترنجی دنبال کنید.

 

آموزش غیرفعال کردن ویبره آیفون به صورت کامل

 

به گفته XDA Developers، کدهای QR، راهی آسان برای به اشتراک گذاشتن شماره تلفن، لینک‌ها و بسیاری دیگر از انواع داده‌های مهم هستند. شما می‌توانید کد QR را در هر جایی ارسال کنید کنید. حتی به صورت آنلاین یا از طریق چاپ آن می‌توان از کد QR استفاده کرد.

افراد وقتی این بارکد را اسکن می‌کنند، به سرعت به داده‌های ارائه شده دسترسی خواهند داشت. به‌طور پیش‌فرض، بسیاری از گوشی‌های امروزی از جمله آیفون‌ها، می‌توانند کدهای QR را بدون نصب برنامه‌های شخص ثالث از طریق برنامه پیش فرض دوربین شناسایی کنند. علاوه بر این، iOS 15 به کاربران این امکان را می‌دهد که این کدها را روی تصاویر در برنامه Photos شناسایی کنند.

هیچ گزینه مشخصی برای تولید کد QR در iOS وجود ندارد و استفاده از برنامه‌ها یا وب‌سایت‌های شخص ثالث، راحت‌ترین گزینه یا متمرکز بر حریم خصوصی نیست.

با این حال، راهی برای ساخت یک کد QR بدون وابستگی به راه حل‌های مربوط به اپ‌های شخص ثالث وجود دارد. در ادامه، به شما از نحوه ساخت یک کد QR در آیفون، آن هم در حالت آفلاین گفته‌ایم.

در ابتدا، برنامه میانبر داخلی را در آیفون خود اجرا کنید. روی نماد مثبت (+) در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

میانبر خود را نامگذاری کنید و یک نماد را انتخاب کنید.

روی قسمت جستجو در پایین صفحه کلیک کنید. Ask را تایپ کنید و روی اولین نتیجه ضربه بزنید.

دوباره بر روی قسمت جستجو کلیک کنید.

حال، QR را تایپ کنید و اولین نتیجه را انتخاب کنید.یک بار دیگر روی قسمت جستجو کلیک کنید.

سپس Share را تایپ کنید و به سراغ اولین نتیجه بروید. در نهایت، میانبر را ذخیره کنید.

ساخت کد QR در آیفون

اکنون، هر زمان که میانبر را فعال کنید، متنی از شما درخواست شده و یک کد QR حاوی آن در همان محل ایجاد می‌شود.

این حتی بدون نیاز به آیفون متصل به اینترنت انجام می‌شود. از طرف دیگر، شما می‌توانید برای دسترسی سریع، ویجت Shortcuts را به صفحه اصلی خود اضافه کنید یا حتی از سیری بخواهید آن را اجرا کند. کدهای QR، به اشتراک گذاری بخشی از اطلاعات را با یک اسکن دورتر ممکن می‌سازند.

به عنوان مثال، اگر فروشگاهی دارید، اسکن کردن کد QR که مستقیماً از یک پوستر به وب‌سایت شما هدایت می‌شود، برای افراد آسان‌تر است.

به خاطر سپردن یا تایپ لینک‌های URL، به خصوص URL‌های طولانی، می‌توانند مشتریان را از بازدید از صفحه وب شما منصرف کنند.

ساخت کد QR در آیفون

نظر شما در مورد این آموزش در رابطه با ساخت کد QR در آیفون بدون نیاز به اینترنت چیست؟ آیا ساخت کدهای QR برای شما کاربردی واقع شده‌اند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی