حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز سونی LinkBuds S با ابعادی جمع‌وجور، حذف نویز فعال و قیمت 200 دلار رسما معرفی شد

در فاصله‌ی کمتر از یک هفته از معرفی نسل جدید هدفون پیشرفته WH-1000XM5 سونی، این شرکت امروز از کوچک‌ترین و سبک‌ترین ایربادز جهان با نام LinkBuds S رونمایی کرد که از ویژگی‌های قابل‌توجه ازجمله حذف نویز فعال (ANC) و عمر باتری 6 ساعته بهره می‌برد.

ایربادز سونی LinkBuds S

امروز، سونی ایربادز جدید LinkBuds S خود را با قیمت 199.99 دلار معرفی کرد. درحالی‌که این مدل، نام تجاری مشابه با ایربادز LinkBuds دارد که اوایل سال جاری معرفی شد، مدل “S” دارای فرم فاکتور معمولی و تناسب درون گوش است. LinkBuds S که در رنگ‌های سیاه، سفید و بژ (به‌طور انحصاری در Best Buy) موجود است، طراحی جمع‌وجور داشته به‌طوری‌که هرکدام از ساقه‌ها تنها 4.8 گرم وزن دارد.

ایربادز سونی LinkBuds S

ایربادز سونی LinkBuds S

جدیدترین ایربادز سونی همچنین از ویژگی‌هایی قابل‌توجهی شامل حذف نویز فعال، حالت صدای ambient/transparency و پشتیبانی از کدک بلوتوث LDAC این شرکت برخوردار است. مانند LinkBuds استاندارد، سونی ایربادز جدید را به‌عنوان هدفون‌هایی معرفی می‌کند که می‌توانید در تمام روز استفاده کرده و زندگی بیرونی و دیجیتالی خود را با ویژگی‌های نرم‌افزاری هوشمند “پیوند” دهید.

LinkBuds S می‌تواند به‌طور خودکار بلافاصله پس از قرار دادن آن‌ها در گوش، پخش موسیقی را شروع کند، یا از فهرست پخش ترجیحی Spotify آن را دریافت کند، یا پس از پایان تماس کاری، شروع به پخش آهنگ‌های صوتی آرامش‌بخش کند. این ایربادز همچنین شامل مجموعه معمولی از ویژگی‌های سونی هستند، مانند کنترل صدای تطبیقی ​​که به شما امکان می‌دهد سطوح حذف نویز و صدای محیط را بسته به موقعیت مکانی یا فعالیت فعلی خود سفارشی‌سازی کنید.

عمر باتری این ایربادز با ANC روشن، شش ساعت و با محاسبه شارژ مجدد از کیس، حدود 20 ساعت ارزیابی می‌شود. LinkBuds S به‌طور جزئي در برابر آب با گواهینامه IPX4 نیز مقاوم است. متأسفانه، سونی شارژ بی‌سیم را از این هدفون‌ها حذف کرده که با توجه به قیمت بالای آن‌ها، یک عقب‌گرد به‌شمار می‌رود.

LinkBuds S از تاریخ 20 می در دسترس خواهد بود و از امروز برای پیش‌سفارش در دسترس است.

دیدگاه شما پیرامون سونی LinkBuds S و طراحی و مشخصات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی