حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل از نمایشگر جوهر الکترونیک رنگی برای نمایشگر بیرون گوشی تاشو استفاده خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

در حالی که با ارایه نسل چهارم گوشی‌های تاشو سامسونگ در مقیاس تجاری فاصله ای نداریم، هنوز هیچ محصولی با فرم‌فکتور تاشو از سوی اپل ساخته نشده است. خبر جدید این است که اپل از نمایشگر جوهر الکترونیک رنگی برای نمایشگر بیرون گوشی تاشو استفاده خواهد کرد.

محصول تاشو اپل با نمایشگر جوهر الکترونیک رنگی

نمایشگرهای جوهرالکترونیک معمولا به تک-رنگ بودن شهره هستند. با این حال این نوع فناوری هم رشد کرده و اگر به یاد داشته باشید حدودا ۲ سال و نیم پیش بود که گوشی هایسنس با نمایشگر جوهر الکترونیک رنگی رسما معرفی شد.

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل ادعا می کند که کوپرتینویی ها در حال آزمایش نمایشگر بیرونی E Ink برای دستگاه تاشو خود هستند. گزارش جدید در پی شایعه هفته گذشته اپل در مورد آزمایش پنل های تاشو برای آیفون و آیپد آینده خود منتشر شد که انتظار می رود حدود سال 2025 وارد بازار شوند.

 

 

شرکت تایوانی E Ink Corporation یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نمایشگر جوهر الکترونیکی است و تامین کننده کلیدی مجموعه Kindle آمازون است. این شرکت همچنین پنل‌های رنگی جوهر الکترونیکی را تولید می‌کند که ظاهراً اپل به آن علاقه‌مند است.

مزیت بزرگ پنل‌های جوهر الکترونیکی نسبت به پنل‌های OLED و LCD سنتی مصرف انرژی پایین آن‌ها است، در حالی که نقطه ضعف اصلی رفرش ریت کند است.

با شرکت هایی مانند E Ink که بر روی انواع جدیدی از نمایشگرهای جوهر الکترونیکی از جمله پنل های تاشو و غلتشی کار می کنند، مطمئناً شاهد پیشرفت های جالبی خواهیم بود. امیدواریم این فناوری به اندازه کافی پیشرفت کند تا جایی که در آینده نزدیک توسط سازندگان گوشی های هوشمند به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اپل دستگاه تاشو تولید کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)