حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس درحال کار بر روی چندین گوشی تاشو برای عرضه در سال 2023 است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس تاکنون در مورد گوشی‌های تاشو نسبت‌به شرکت‌های دیگر کمی کوتاهی کرده است، اما به‌نظر می‌رسد که این برند درنهایت خود را جمع‌و‌جور کرده و درتلاش برای ارائه‌ی چندین گوشی تاشو تا سال آینده است.

گوشی تاشو وان پلاس

افشاگر مشهور، Max J، به‌تازگی در حساب توییتری خود اذعان کرده است که وان پلاس در سال 2023، حداقل یک دستگاه تاشو را عرضه می‌کند. Max همچنین در ادامه بیان کرده است که امکان دارد وان پلاس حتی تا چندین محصول تاشو را برای عرضه در سال 2023 درنظر گرفته باشد.

بااین‌حال، فضای زیادی برای حدس‌وگمان در مورد آنچه ممکن است وان پلاس درحال کار بر روی آن باشد، وجود دارد. در زیر سایه‌ی اوپو، می‌توانیم مطمئن باشیم که هر گوشی تاشو از سوی وان پلاس، مبتنی‌بر یک دستگاه تاشو از اوپو خواهد بود و با توجه به زمان‌بندی سال 2023، به‌نظر می‌رسد که جانشین Oppo Find N این نقش را ایفا خواهد کرد.

گوشی تاشو وان پلاس

گوشی تاشو وان پلاس

با چندین گوشی تاشو، مطمئناً تنوع خوبی نیز برای ارائه وجود خواهد داشت. سبک گلکسی زد فولد Oppo Find N مطمئناً توجهات زیادی را به خود جلب خواهد کرد، اما هزینه کمتر گلکسی Z Flip نیز می‌تواند به برآوردن برخی علاقه‌ها منجر شود. به‌هرحال، Z Flip 3 موفق‌ترین دستگاه تاشو تا به امروز بوده است.

همچنین شایان‌ذکر است که حتی اگر وان پلاس تعداد انگشت‌شماری از گوشی‌های تاشو را در سال 2023 عرضه کند، هیچ تضمینی وجود ندارد که همه آن‌ها وارد بازار جهانی شوند. با تأکید بیشتر بر چین تحت رهبری قدرتمندتر اوپو، ممکن است که یک دستگاه تاشو آینده از سوی وان پلاس تنها در همان بازار عرضه شود، مانند Find N. صرف‌نظر از این مورد، می‌توان امیدوار بود که OnePlus درنهایت سخت‌افزار تاشو عالی Oppo را به کشورهای بیشتری بیاورد.

دیدگاه شما پیرامون احتمال عرضه چندین مدل گوشی تاشو از سوی برند چینی تا سال آینده میلادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی