حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G82 با اسنپدراگون 695، دوربین 50 مگاپیکسلی و قیمت 330 یورو معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا اخیراً تعداد زیادی گوشی میان‌رده را معرفی کرده است که جدیدترین محصول اضافه‌شده به این خانواده، Moto G82 می‌باشد. این گوشی در تلاش است تا با مشخصات، طراحی و قیمت مناسب، توازنی میان ارزش و قیمت نهایی 329.99 یورویی خود ایجاد کند.

موتورولا Moto G82

Motorola Moto G82 دارای طراحی تر و تمیزی است که بسیار شبیه به سایر گوشی‌های این برند که در سال جاری عرضه شدند، می‌باشد. ابعاد دستگاه 160.89×7.99×74.46 میلی‌متر و وزن آن 173 گرم است. این بدان معناست که نسبت به‌اندازه‌ی خود، این دستگاه نسبتاً سبک بوده و آن‌قدر بزرگ نیست که گرفتن آن با یک دست اذیت‌کننده باشد. موتورولا همچنین گوشی جدید خود را دو گزینه رنگ‌بندی عرضه خواهد کرد: Meteorite Grey و White Lily.

پشت این گوشی طراحی جالبی دارد که به‌نظر دارای بافت است. ماژول دوربین مشابه سایر گوشی‌های Moto G و Edge می‌باشد که امسال عرضه شدند. برآمدگی دوربین زیاد نیست، که چیز خوب است. کناره‌های گوشی نیز ظاهری متالیک و شیک دارند.

موتورولا Moto G82

موتورولا Moto G82

موتورولا Moto G82 دارای استاندارد IP52 مقاومت در برابر آب می‌باشد که به این معنی است که می‌تواند در برابر نفوذ جزئی مایعات به داخل دستگاه، مقاومت کند، اما نمی‌توان آن را به‌طورکامل زیر آب برد. اسکنر اثرانگشت در دکمه پاور تعبیه شده است. همچنین خبر خوبی دراینجا وجود دارد؛ این گوشی از جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی بهره مي‌برد.

ازنظر نمایشگر، Moto G82 دارای صفحه‌نمایش 6.6 اینچی AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز و وضوح +FHD است. این پنل زمانی که صحبت از بازی به میان می‌آید، با حاشیه‌های اندک، نرخ نوسازی و رزولوشن بالای خود، یک محصول کارآمد برشمرده می‌شود.

پیرامون عکاسی، این گوشی دارای دوربین سه‌گانه است با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 به‌همراه OIS (لرزشگیر اپتیکال تصویر)، یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی. دوربین جلو نیز از یک سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی f/2.2 بهره می‌برد.

موتورولا موتو G82 جدید مجهز به پردازنده اسنپدراگون 695 می‌باشد که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه قابل‌ارتقا همراه شده است. این گوشی دارای اتصال 5G و بلوتوث 5.1 بوده که به این معناست که سرعت زیادی را برای اکثر کاربران ارائه می‌دهد، بنابراین در این مورد جای نگرانی نیست.

موتو G82 همچنین با اندروید 12 در خارج از جعبه به بازار می‌آید. این نسخه از سیستم‌عامل دارای رابط‌کاربری اختصاصی موتورولا نیز است، مانند تکان‌دادن دستگاه برای خاموش‌کردن چراغ‌قوه. ما انتظار داریم این گوشی یک به‌روزرسانی عمده اندروید را دریافت کند.

در مورد باتری، Moto G82 دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی 30 واتی است. یعنی این گوشی با یک بار شارژ باید تا دو روز دوام بیاورد و زمانی که باتری کم شد، سرعت شارژ مناسبی خواهید داشت.

Motorola Moto G82 در بازارهای منتخب اروپا، آمریکای لاتین و آسیا باقیمت 329.99 یورو در دسترس خواهد بود.

در مورد بسته‌بندی، موتورولا بسیار سخاوتمندانه عمل کرده است. این گوشی دارای یک آداپتور شارژ سریع، یک کابل شارژ USB-C، یک قاب محافظ و حتی یک هندزفری سیمی (برای بازارهای منتخب) نیز مي‌باشد.

نظر شما پیرامون گوشی جدید میان‌رده موتورولا Moto G82 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی