حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اقتصادی Honor Play 30 با اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس 5G رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

گوشی اقتصادی آنر Play 30 امروز در چین رونمایی شده است. این گوشی اقتصادی 5G با سیستم عامل اندروید ۱۱ و تک دوربین اصلی روی قاب پشتی که طراحی خاصی هم دارد، ارایه می شود.

گوشی اقتصادی Honor Play 30

قاب جلویی آنر پلی ۳۰ دارای یک پنل LCD در اندازه 6.5 اینچی با وضوح 720p است. این پنل ناچ قطره طور برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد. طراحی قاب پشتی مربعی شکل بوده که دقیقاً شبیه جدیدترین گوشی‌های سری Play است. جدیدترین نمونه در سر پلی Honor Play 6T Pro است.

آنر پلی ۳۰

آنر پلی ۳۰

با این حال، در اینجا فقط دو دایره در جزیره دوربین مربعی داریم که یکی برای عکاسی 13 مگاپیکسلی و دیگری برای فلاش LED است.

چیپست کوالکام Snapdragon 480 Plus با رم 4 یا 8 گیگابایتی همراه شده و فضای ذخیره سازی آن نیز 128 گیگابایت است. شما همچنین یک اسلات microSD برای افزایش حافظه تا 512 گیگابایت دارید. در بخش نرم افزار Honor Play 30 با رابط کاربری Magic UI 5.0 و اندروید 11 عرضه خواهد شد.

باتری آنر پلی ۳۰ با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی ارایه می شود، اما تنها با شارژر 10 وات از طریق پورت USB-C شارژ می شود. از دیگر گزینه های اتصال می توان به جک 3.5 میلی متری صدا، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac و بلوتوث 5.1 اشاره کرد.

گوشی Honor Play 30 برای پیش رزرو لیست شده است اما ما نمی دانیم قیمت این گوشی چقدر خواهد بود اما می توانیم موجود بودن در چهار رنگ آبی، طلایی، مشکی و سفید را تایید کنیم.

نظر شما درباره Honor Play 30 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، این گوشی به معنای واقعی کلمه اقتصادی تمام در تمام هستش، این قیمتش حتما بین 100تا150 دلاره، بیشتر نیستش، تنها خوبیش 5جی بودنشه و باطری 5000 میلی آمپریش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)