حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی موبایل ارباب حلقه ها با عنوان The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | بازی، برترین‌های ترنجی

ناشر بازی‌های ویدیویی، Electronic Arts، پس از چندین سال دوری از دنیای سرزمین میانه، تصمیم گرفته است به بار دیگر به این جهان بازگردد. همین دیروز، EA اعلام کرد که همکاری خود را با Middle-earth Enterprises تمدید کرده است. حال امروز، EA Capital Games رسما اعلام کرد که درحال کار بر روی ساخت یک بازی موبایل جدید از فرنچایز ارباب حلقه ها با عنوان The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth می‌باشد.

بازی موبایل ارباب حلقه ها

در زمان نگارش این مقاله، اطلاعات کمی در مورد این بازی وجود دارد، به‌غیر از این‌که این یک بازی از نوع نقش‌آفرینی (RPG) رایگان و نوبتی خواهد بود. The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth همچنین قرار است دارای شخصیت‌های کلکسیونی از سرتاسر فرنچایزهای محبوب ارباب حلقه‌ها و هابیت باشد. بااین‌حال، هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی مشخص نشده است.

Malachi Boyle، معاون بخش RPG موبایل Electronic Arts در این‌باره اظهار داشت:

«ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با شرکت Saul Zaentz و Middle-earth Enterprises در نسل بعدی بازی‌های نقش‌آفرینی موبایلی شریک شویم. تیم ما مملو از طرفداران ارباب حلقه‌ها و هابیت است و هر روز آن‌ها شور و استعداد فوق‌العاده خود را گردهم می‌آورند تا تجربه‌ای معتبر را برای بازیکنان ارائه دهند. ترکیبی از گرافیک با کیفیت بالا، انیمیشن‌های سینمایی و هنرهای سبک، بازیکنان را در فانتزی سرزمین میانه غرق می‌کند، جایی که با شخصیت‌های موردعلاقه‌شان روبرو خواهند شد.»

بازی موبایل ارباب حلقه ها

بازی موبایل ارباب حلقه ها

EA تجربه‌ي فراوانی با بازی‌های ارباب حلقه‌ها دارد؛ زیرا این شرکت بر روی بازی‌های معروف و قدیمی ازجمله The Lord of the Rings: Return of the King و همچنین دوگانه‌ی استراتژيک The Lord of the Rings: Battle for Middle-earth کار کرده است.

EA قطعاً سرمایه‌گذاری زیادی در صنعت بازی‌های موبایلی انجام می‌دهد، زیرا این شرکت چندی پیش نسخه موبایل Apex Legends را نیز معرفی کرده بود که قرار است در ماه مه 2022 منتشر شود. این شرکت همچنین با خرید استودیوی Playdemic Games به قیمت 1.4 میلیارد دلار در ژوئن 2021، تاکنون پیشرفت‌های زیادی در جاه‌طلبی‌های خود در زمینه بازی‌های موبایلی انجام داده است.

دیدگاه شما پیرامون بازی موبایل جدید از دنیای سرزمین میانه و فرنچایز محبوب ارباب حلقه ها و هابیت به‌قلم جی. آر. آر. تالکین افسانه‌ای چیست؟ آیا مشتاقانه منتظر بازی The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth در گوشی هوشمند خود هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، به احتمال زیاد این بازی ارباب حلقه ها عالی در میادو فروش خوبی پیدا مسکنه بخصوص که کمپانیEAدر ساخت این بازی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی