حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستگاه استریم Xbox TV مایکروسافت احتمالا سال آینده معرفی خواهد شد

در چند سال اخیر مایکروسافت در حوزه سرگرمی بسیار فعال‌تر از هر زمان دیگری شده است. این شرکت با خرید سایر شرکت‌ها و استودیوهای بزرگ بازی سازی و همچنین ارائه سرویس‌های کاربر پسندانه، به خوبی جایگاه خود را نزد گیمرها بالا برده است. بر اساس اخبار و اطلاعات دریافتی، دستگاه استریم Xbox TV مایکروسافت احتمالا سال آینده معرفی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

دستگاه استریم Xbox TV مایکروسافت با قابلیت‌های مختلفی عرضه خواهد شد

با تکیه بر پلتفرم‌های سرگرمی مبتنی بر سیستم ابری، شرکت‌هایی مانند مایکروسافت اکنون می‌توانند استراتژی خود را به روش‌های جدیدی تغییر دهند که قبلا انجام آن ممکن نبود. نزدیک به یک سال و نیم پیش، فیل اسپنسر، مدیر عامل بخش بازی‌ها و سرگرمی مایکروسافت، فاش کرد که امکان استریم بازی‌های ایکس باکس در تلویزیون شما برای سال آینده در دسترس خواهد بود.

دستگاه استریم Xbox TV مایکروسافت

در ژوئن ۲۰۲۱، زمانی که مایکروسافت تایید کرد که یک برنامه تلویزیون هوشمند و استیک استریم ایکس باکس را در همان مدت زمان ارائه می‌کند، دوباره همین موضوع مورد توجه همگان قرار گرفت. بر اساس گزارش جدیدی از Venture Beat، گویا مایکروسافت قصد دارد یک دستگاه استریم بازی مبتنی بر سیستم ابری Xbox را معرفی کند که قرار است سال آینده به بازار عرضه شود. به گفته “منابع مطلع، این تاخیرها احتمالا به دلیل محدودیت‌های زنجیره تامین ناشی از اختلالات عمده در جنگ اوکراین به دلیل تهاجم روسیه و همچنین در چین به دلیل قرنطینه کرونا است.

به عقیده GSMArena، فرض بر این است که چنین دستگاهی شبیه یک سیستم آمازون Fire TV Stick یا یک فاکتور پوک مانند Roku باشد. این دستگاه به شما امکان می‌دهد از برنامه‌های فیلم و تلویزیون زنده اطلاع داشته باشید، اما دسترسی به Xbox Game Pass Ultimate را نیز فعال می‌کند. همچنین گزارش شده است که مایکروسافت و سامسونگ در حال همکاری نزدیک برای توسعه این برنامه استریم هستند تا دارندگان تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ حتی نیازی به خرید دستگاه اختصاصی برای این منظور نداشته باشند. این دستگاه احتمالا سال آینده عرضه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان