حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر ماکت آیفون ۱۴ اطلاعاتی درباره بریدگی نمایشگر و ضخامت دوربین ارائه می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، رندر

آیفون ۱۴، پرچمدار بعدی اپل است که در قالب ۴ عضو مختلف عرضه خواهد شد. تا به امروز اطلاعات بسیار مهمی درباره مشخصات و طراحی این ۴ دستگاه منتشر شده است. اما حالا تصاویر ماکت آیفون ۱۴ اطلاعات مهمی درباره بریدگی نمایشگر ارائه می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصاویر ماکت آیفون ۱۴ اطلاعات جدیدی درباره طراحی دستگاه نشان می‌دهد

چند مدت پیش، افشاگری به نام ShrimpApplePro، اولین کسی بود که در مورد طراحی جدید آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس اطلاعاتی منتشر کرد. اما امروز تصاویر و ویدیویی از یک ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس با چاپ سه بعدی را به اشتراک گذاشته است. این ماکت احتمالا بر اساس مشخصاتی است که اپل برای سازندگان لوازم جانبی ارسال کرده است و به ما اطلاعاتی درباره تغییراتی که مدل جدید به همراه خواهد داشت ارائه می‌دهد.

تصاویر ماکت آیفون ۱۴

اگرچه قبلا ماکت‌‌های سری آیفون ۱۴ را دیده‌ایم، اما این اولین باری است که می‌بینیم یکی از این ماکت‌ها با بریدگی‌های دایره‌ای و بیضی شکل‌، جایگزین بریدگی‌های قدیمی مدل‌های Pro خواهد شد. همانطور که گزارش‌های اخیر نشان داده‌اند، بریدگی‌هایی که دوربین جلو و فناوری Face ID را در خود جای می‌دهند، احتمالا کمی بزرگ‌تر از آن چیزی است که ما به دیدن آن عادت کرده‌ایم.

به نظر می‌رسد اپل فقط قسمت بی استفاده اطراف ناحیه ناچ را حذف کرده و تک تک اجزا و قطعات را کوچک‌تر نکرده است. نکته دیگری که به نظر می‌رسد این ماکت‌ها فاش کرده‌اند، این است که آیفون ۱۴ پرو مکس، نسبت تصویر بلندتری نسبت به آیفون ۱۳ پرو مکس دارد. این موضوع مطابق با گزارش‌ها و تصاویری است که پیش از این گفته بودند آیفون‌ها جدید می‌تواند بلندتر باشند تا طراحی جدید بخش جلویی را در خود جای دهند. ظاهرا این نسبت تصویر این دستگاه از 19.5:9 به 20:9 تغییر کرده است. همچنین به نظر می‌رسد که این موضوع توضیح دهد که چرا آیفون ۱۴ پرو مکس، لبه‌های متفاوتی نسبت به سایر مدل‌ها دارد.

این تصاویر همچنین شایعاتی را تایید می کند که گفته بودند آیفون ۱۴ پرو مکس، برآمدگی دوربین بزرگ‌تری خواهد داشت. گفته می‌شود ابعاد مورد نیاز برای تعبیه و جاگذاری دوربین جدید ۴۸ مگاپیکسلی که جایگزین دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی سری آیفون ۱۳ خواهد شد، افزایش یافته است. به همین دلیل است که فرم طراحی آیفون ۱۳ پرو مکس با ماکت آیفون ۱۴ پرو مکس مطابقت ندارد.

حتی اگر این گوشی احتمالا همان اندازه صفحه نمایش ۶.۷ اینچی نسخه قبلی خود را داشته باشد، بازهم تفاوت‌های مهمی وجود دارد. اگرچه این موضوع در تصاویر چندان واضح نیست، اما ممکن است این گوشی حاشیه‌های نازک‌تری نسبت به مدل ۲۰۲۱ خود داشته باشد. این موارد ذکر شده، تمام تغییرات طراحی است که از آیفون ۱۴ انتظار می‌رود.

به گفته PhoneArena، همچنین شایعه شده است که مدل‌های Pro تراشه بهبود یافته‌تر A16 Bionic را دریافت می‌کنند که مبتنی بر یک فناوری پیشرفته mora خواهد بود و از نظر تئوری باید آنها را سریع‌تر و کارآمدتر از گذشته کند. انتظار می‌رود که کل سری آیفون ۱۴، مجهز به دوربین جلوی بهتری باشد و همچنین گفته می‌شود این دستگاه قابلیت ارسال پیام‌های اضطراری از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای را نیز دارد.

تغییرات مذکور می‌تواند سری آیفون ۱۴ را به بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۲ تبدیل کند. همانطور که قبلا شنیده‌اید، ظاهرا آیفون ۱۳ مینی ۵.۴ اینچی با مدل ۶.۷ اینچی مکس جایگزین خواهد شد. انتظار می‌رفت اپل گوشی‌های جدید خود را در ماه سپتامبر معرفی کند، اما با توجه به وضعیت قرنطینه فعلی در چین که بزرگ‌ترین شرکت‌های مونتاژ کننده آیفون را تحت تاثیر قرار داده است، نمی‌توان این تاخیر را رد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان