حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 4.1 با اندروید ۱۲ برای گلکسی A32 4G ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

ماه گذشته میلادی بود که سامسونگ اندروید ۱۲ را برای گلکسی A32 5G عرضه کرد. هم اکنون اما برادر کوچکتر این تلفن هوشمند، یعنی گلکسی A32 4G نیز، موفق به دریافت آپدیت One UI 4.1 و اندروید ۱۲ شده است.

آپدیت One UI 4.1 گلکسی A32 4G بیش از ۸۰ آسیب پذیری امنیتی را برطرف می‌کند

بر اساس گزارش های منتشر شده، آخرین به روزرسانیGalaxy A32 4G با نسخه فریمور A325FXXU2BVD6 در دسترس کاربران این دستگاه قرار گرفته است. آپدیت مذکور شامل وصله امنیتی آوریل ۲۰۲۲ است. این پچ امنیتی بیش از ۸۰ آسیب پذیری حریم خصوصی را برطرف خواهد کرد. همچنین ادعا می‌شود که آپدیت رابط کاربری One UI 4.1 گلکسی ای ۳۲ 4G برخی از باگ های موجود را برطرف می‌کند و پایداری عملکرد این تلفن هوشمند را افزایش خواهد داد.

Galaxy A32 4G

همان‌طور که وب‌سایت GizmoChina در آخرین گزارش خود اشاره می‌کند؛ رابط کاربری One UI 4.1 سامسونگ از نظر ظاهری نیز شاهد بهبود هایی بوده است. به غیر از بهینه سازی و تغییرات ظاهری، امکانات جدیدی نیز به این نسخه از رابط کاربری سامسونگ اضافه شده است. از جمله این ویژگی‌ های جدید می‌توان به داشبورد حریم خصوصی، آیکون استفاده برنامه ها از دوربین یا میکروفون، بهبود اپلیکیشن گالری و سایر موارد اشاره کرد.

متاسفانه باید اشاره کنیم که آخرین به روزرسانی Galaxy A32 4G سامسونگ هم اکنون فقط در کشور هند در دسترس است. اما انتظار می‌رود که به زودی برای سایر مناطق نیز عرضه شود. اگر پس از گذشت چند هفته، نوتیفیکیشن این آپدیت را دریافت نکردید می‌توانید با مراجعه به تنظیمات و قسمت به روزرسانی نرم افزار و سپس تپ کردن گزینه «دانلود و نصب» وجود این به روزرسانی را به صورت دستی بررسی کنید. همچنین می‌توانید فایل One UI 4.1 مختص Galaxy A32 4G را از سطح اینترنت دانلود کرده و سپس بر روی تلفن هوشمند خود فلش کنید.

گلکسی A32 مدل 4G سامسونگ با نمایشگر اولد ۹۰ هرتز رسما معرفی شد

نظر شما درباره سرعت ارائه آپدیت های سامسونگ چیست؟ اگر کاربر تلفن های هوشمند سامسونگ هستید آیا از آپدیت ها و امکانات رابط کاربری One UI رضایت دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی