حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی های دوربین گلکسی اس 22 سامسونگ به گوشی های قدیمی‌تر افزوده می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سری سامسونگ گلکسی اس 22 با طیف وسیعی از ویژگی های دوربین جدید از جمله عکس‌های شب بهتر و جلوه‌ های جدید برای تماس‌ های ویدیویی وارد بازار شد. شاید کاربران زیادی منتظر ارائه این ویژگی ها در دستگاه های دیگر سامسونگ بودند. بنابراین اکنون این برند جهانی ساکن در کره جنوبی برخی از این پیشرفت ها را برای کاربران به دستگاه‌ های قدیمی‌تر سامسونگ می‌آورد. بیایید ویژگی های جدیدی که کاربران به زودی در دستگاه‌ های خود دریافت می‌کنند را در ترنجی مرور کنیم.

پرتره های شب بهبود یافته

سری گلکسی اس 22 قادر به عکاسی در شب در حالت پرتره با دوربین تله فوتو است و با انتشار بروزرسانی جدید سامسونگ این ویژگی به پرچمداران سال های گذشته نیز اضافه خواهد شد. این پرچمداران شامل اعضای خانواده گلکسی اس 21 و گلکسی اس 20، همچنین خانواده گلکسی نوت 20 و گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فولد 3 می‌شود.

ویژگی های دوربین گلکسی اس 22 سامسونگ به گوشی های قدیمی‌تر افزوده می‌شود

عملکرد فریم‌بندی خودکار

قاب‌بندی خودکار سامسونگ دقیقاً همان به کمک بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی و حرکت به اطراف برای نگه داشتن افراد در قاب با حداکثر 10 نفر که تا فاصله 5 متری از دستگاه ایستاده اند کار می‌کند.

این قابلیت در حال حاضر در سری گلکسی اس 22 در دسترس است. اما اکنون به سری گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 FE نیز گسترش خواهد یافت. علاوه بر این، بهبود هایی در این ویژگی برای دارندگان گلکسی Z Fold 3، گلکسی Z Fold 2، گلکسی Flip 3، گلکسی Z Flip 5G و گلکسی Z Flip ارائه خواهد شد.

افکت های تماس ویدیویی بهبود یافته

این ویژگی به دارندگان سامسونگ اجازه می‌دهد از پس‌زمینه‌ های سفارشی و کنترل‌ های ویژه میکروفون در برنامه‌ های تماس ویدیویی استفاده کنند. برخی از برنامه های پشتیبانی شده عبارتند از Google Meet و Duo، Microsoft Teams، WhatsApp، Zoom و Messenger.

خانواده گلکسی اس 20 و اس 21 به همراه دو نسخه FE مربوط به خود به زودی توسط این قابلیت پشتیبانی خواهند شد. همچنین سری گلکسی نوت 20، همه مدل های گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد 2 و فولد 3 نیز به این قابلیت مجهز می‌شود. در این قسمت اما سامسونگ همچنین متعهد به عرضه این قابلیت تا پایان ماه ژوئن به گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 و مدل های گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت نیز شده است.

علاوه بر این کنترل‌ های پس‌زمینه و میکروفون، سامسونگ قول داده است که پشتیبانی از ویژگی قاب‌بندی خودکار خود را به تماس‌ های ویدیویی نیز گسترش دهد. فهرست یکسانی از دستگاه‌ های سازگار در این بخش نیز اعمال می‌شود.

کیفیت برنامه های دوربین متفرقه نیز بهبود می‌یابد

کاتالوگ ویژگی های آینده‌نگرانه سامسونگ در گلکسی اس 22 یکی از مواردی است که دوستداران رسانه های اجتماعی با دیدنش به شدت از آن استقبال خواهند کرد. زیرا سری Galaxy S22 شامل «فناوری بهینه‌سازی کیفیت تصویر» ویژه‌ای است که برای عکس‌ های گرفته‌شده از رسانه‌ های اجتماعی و برنامه‌ های دوربین شخص ثالث اعمال می‌شود. به عبارت دیگر، نباید تفاوت کیفیت گسترده ای بین عکس های گرفته شده در برنامه دوربین سامسونگ و عکس هایی که از طریق اینستاگرام گرفته شده‌اند وجود داشته باشد.

این فناوری بهینه سازی به زودی در سری گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 و نسخه FE آن و همچنین گلکسی Z Fold و گلکسی Z Flip 3 عرضه می‌شود. متاسفانه دستگاه های قدیمی‌تر مانند گلکسی Note 20 و گلکسی S20 توسط این قابلیت پشتیبانی نمی‌شوند.
ویژگی های دوربین گلکسی اس 22 سامسونگ به گوشی های قدیمی‌تر افزوده می‌شود

بهبود های اضافی در ویژگی های دوربین Galaxy Z Fold 3

آخرین مورد در این لیست بهبود های دوربین سامسونگ، برخی از ترفندها هستند که به طور خاص برای Galaxy Z Fold 3 طراحی شده‌اند. پس از انتشار به‌روزرسانی ماه می، این گوشی تاشو از برنامه حالا از برنامه Expert RAW پشتیبانی می‌کند. بنابراین حالت دوربین حرفه‌ای به دوربین تله فوتو Fold 3 نیز گسترش می‌یابد و انعطاف پذیری بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

برنامه زمانی ارائه این ویژگی ها به طور دقیق مشخص نیست

سامسونگ برنامه دقیقی برای عرضه این ویژگی‌ها ارائه نکرده است. اگرچه تایید کرده که این به‌روزرسانی قبل از اینکه برای بقیه سری‌ها عرضه شود، ابتدا برای مدل‌ های گلکسی S21 در دسترس خواهد بود. همچنین همانطور که در بالا ذکر شد، ویژگی‌ های منتخبی که به گلکسی اس 10 و نوت 10 می‌آیند باید تا پایان ماه ژوئن ارائه شوند.

به گفته منبع جای تعجب نیست که سامسونگ قبل از اینکه این به روز رسانی را در سطح بین المللی در دسترس قرار دهد، عرضه آن را در بازار خانگی خود در کره جنوبی آغاز کند.

 

آپدیت افزایش ویژگی های دوربین گوشی های سامسونگ به زودی برای دستگاه های مذکور ارائه خواهد شد. منتظر خبر های بیشتر در این‌باره باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری