حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۴ مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

گوشی‌های تاشو سامسونگ، محصولاتی نوآورانه و خاص هستند که این شرکت کره‌ای هر سال نسل جدیدی از آن‌ها را روانه بازار می‌کند. تا به امروز درباره دو گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ اخبار زیادی شنیده‌ایم. در آخرین مورد، ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۴ مشخص شده است. با ترنجی همراه باشید.

ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۴ چقدر است؟!

شرکت سامسونگ در حال آماده سازی برای معرفی و عرضه Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 است. این شرکت یکی از معدود شرکت‌هایی است که هر ساله بیش از یک گوشی هوشمند تاشو را با طراحی خاص معرفی می‌کند. همانطور که احتمالا می‌دانید، سری Z Fold دستگاه‌هایی هستند که با بهره‌گیری از یک نمایشگر دوم به تبلت تبدیل می‌شوند، سری Z Flip نیز اساسا یک گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو است.

گلکسی زد فولد معمولا به دلیل ابعاد بزرگ‌تر هنگام باز شدن، جذاب‌ترین گوشی هوشمند تاشو سامسونگ است. چالش‌های بزرگ‌تری برای طراحی سری Galaxy Z Flip وجود دارد، زیرا این دستگاه کوچک‌تر و انتخاب‌های سامسونگ برای آن محدودتر است. این مسئله توضیح می‌دهد که چرا گلکسی زد فلیپ در مقایسه با برادرش هنوز باتری کوچک‌تری دارد. سامسونگ در تلاش است تا وضعیت را بهبود بخشد، اما گلکسی زد فلیپ ۴ در مقایسه با نسل قبلی خود فقط یک ارتقاء جزئی به همراه خواهد داشت.

ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۴

سال گذشته گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه گلکسی زد فلیپ ۴ با همان ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۳ وارد بازار می‌شود. اکنون گزارش جدیدی که توسط نشریه هلندی گلکسی کلاب منتشر شده است، بیان می‌کند که سامسونگ توانسته است کمی باتری دستگاه را افزایش دهد. طبق گزارش‌ها، گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ با دو باتری عرضه می‌شود. این دستگاه با شماره مدل SM-F721 گواهی شده است و باید در کنار گلکسی زد فولد ۴ در رویداد Unpacked سامسونگ در ماه آگوست عرضه شود.

تصویر

گوشی Galaxy Z Flip 4 با باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد

این دو باتری دارای کد مدل EB-B721ABY و EB-BF722ABY هستند. اولی توسط سامسونگ در داخل دستگاه به عنوان یک باتری فرعی نامیده می‌شود، اما عجیب است که بزرگ‌ترین باتری از بین این دو با ظرفیت ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت است. در همین حال، دومیین باتری هم “باتری اصلی” گوشی است و ظرفیت کلی آن ۹۰۳ میلی آمپر است. بنابراین، این گوشی با ظرفیت کل ۳۳۰۳ میلی آمپر ساعت عرضه خواهد شد.

این نشان می‌دهد که ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ ۴ حدودا ۱۰۳ میلی آمپر ساعت بیشتر از ظرفیت افزوده باتری گلکسی زد فلیپ ۳ است. قابل ذکر است که حتی با باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی، سامسونگ از اعداد معمولی برای اهداف بازاریابی استفاده می‌کند. بنابراین گلکسی زد فلیپ ۳ به عنوان یک گوشی هوشمند با باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود که این موضوع در گلکسی زد فلیپ ۴ نیز تکرار شود و با باتری بزرگ‌تر ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی به فروش برسد.

ظرفیت دقیق باتری گلکسی زد فولد ۴ لو رفت

به گفته GizChina، در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵، این ظرفیت یک نشان دهنده حضور یک باتری غول پیکر بود. با این حال، ظرفیت باتری‌های گوشی‌های هوشمند طی چند سال اخیر به میزان زیادی افزایش یافته است. امروزه، داشتن گوشی‌هایی با باتری‌های ۴۵۰۰ یا ۵۰۰۰ و حتی ۶۰۰۰ میلی آمپری رایج شده است. بنابراین، ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپری کمی کوچک در نظر گرفته می‌شود.

اما بازهم بهتر از باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن به آیفون ۱۲ مینی است. همچنین شاید سامسونگ راهی برای بهینه سازی نرم افزار و ارائه یک عمر باتری خوب در این دستگاه پیدا کند. قابل ذکر است که ظرفیت باتری گلکسی زد فولد ۴ نیز پیش از این لو رفته بود. این شرکت کره‌ای انتظار دارد که هر دو مدل فلیپ و فولد از نظر فروش نسبت به نسل قبلی عملکرد بهتری داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان