حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پنل نمایشگر آیفون ۱۴ اپل لو رفت، تایید طراحی i-cutout

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

می دانیم که اپل بالاخره امسال و برای آیفون های ۲۰۲۲ احتمالا ناچ سنتی که از سال ۲۰۱۷ و با آیفون X همراه موبایل های پرچمدار این شرکت است، تغییر بزرگی بدهد. البته این تغییر فقط در مدل های پرو ارایه خواهد شد. امروز پنل نمایشگر آیفون ۱۴ اپل لو رفته و شاهد تایید طراحی i-cutout هستیم.

تفاوت پنل نمایشگر آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو

به تازگی ما مدل‌های پرینت سه‌بعدی شده از سری آیفون 14 را دیدیم و آنها فاش کردند که گوشی‌های جدید، از جمله مدل های پایه، می‌توانند دارای سنسورهای دوربین بزرگ‌تر باشند که می‌تواند منجر به برجستگی بزرگ‌تر دوربین شود.

به غیر از آن، مدل‌های 2022 نیز احتمالاً حاشیه‌های نازک‌تری نسبت به سری آیفون 13 خواهند داشت. در حال حاضر، پنل های صفحه نمایش تمام مدل های آیفون لو رفته است.

پنل نمایشگر آیفون ۱۴

پنل نمایشگر آیفون ۱۴

این تصویر که برای اولین بار در یک وب سایت شبکه اجتماعی چینی منتشر شد، توسط Front Page Tech به اشتراک گذاشته شد و صحت آن توسط Shrimp Apple Pro تایید شده است.

آنطور که شایعات می گویند، تنها آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی دارای بریدگی و سوراخ های جدید برای قرار دادن سیستم Face ID و دوربین جلو هستند.

این در حالی است که آیفون 14 با نمایشگر 6.1 اینچی و آیفون ۱۴ مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی همان ناچ مشابه سری آیفون ۱۳ را ارایه خواهند کرد.

البته که حاشیه نمایشگر مدل های پرو کمتر از مدل های پایه به نظر می رسد.

افزایش نسبت تصویر در آیفون ۱۴ پرو

تصویر جدید همچنین شایعاتی را تأیید می کند که می گویند مدل های Pro نسبت تصویر کشیده‌تری نسبت به مدل های قبلی خود دارند. نسبت تصویر ظاهرا افزایش یافته است تا سوراخ نمایشگر i شکل (نقطه و کپسول) را بهتر هضم کند.

به نظر می رسد بریدگی i شکل در مدل های Pro فضای بیشتری را نسبت به رندرهای اولیه اشغال می کند. ظاهراً اپل اندازه اجزای ناچ را کاهش نداده است و در عوض فقط لبه های اطراف عناصر را حذف کرده است. طبق شایعات قبلی، بریدگی سوراخ به اندازه دهانه دوربین آیفون 13 پرو خواهد بود.

همچنین شایعه شده است که اپل مدل های پریمیوم را به دوربین جدید 48 مگاپیکسلی و تراشه سریعتر و کم مصرف تر مجهز می کند. نمایشگر 120 هرتزی نیز احتمالاً در انحصار سری Pro باقی خواهد ماند، متاسفانه!

در مورد مدل‌های پایه گفته می شود که، ممکن است سنسوری با وضوح بالاتر دریافت نکنند، اما اندازه سنسور ممکن است افزایش یابد و این می‌تواند آنها را به یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های ۲۰۲۲ تبدیل کند.

انتظار می رود همه تلفن ها دارای اتصال ماهواره ای برای ارسال پیامک های اضطراری در صورت عدم دسترسی به شبکه و دوربین سلفی بهتر باشند.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده آیفون ۱۴ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir7090

قشنگه

فقط خدا کنه اندرویدیا اینو تکرار نکن
آی کات اوت🥲

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)