حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استفاده از واتس اپ روی ۲ موبایل ممکن می شود: Companion Device

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ اخیراً ویژگی جدیدی به نام «پشتیبانی از چند دستگاه» را معرفی کرده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد بدون اتصال گوشی هوشمند به اینترنت، به این پیام رسان در رایانه شخصی متصل شوند. امروز اما قابلیت های جدید واتس اپ به نسخه آزمایشی آن اضافه شده است، این قابلیت ها Companion Device و Quick Reactions نام دارند. مهم‌ترین خبر این است که باید بدانید استفاده از واتس اپ روی ۲ موبایل با Companion Device ممکن می شود.

قابلیت های جدید واتس اپ

به تازگی این پلتفرم که در اختیار متا است در حال ارائه یک نسخه بتا جدید بوده که به کاربران امکان استفاده از حساب WhatsApp خود را در تلفن هوشمند ثانویه می دهد.

این ویژگی به طور مشابه با ویژگی پشتیبانی چند دستگاه فعلی کار می کند. کاربران این گزینه را خواهند داشت که یک تلفن هوشمند یا تبلت ثانویه را به حساب WhatsApp خود در دستگاه اصلی متصل کنند.

یک گزارش از WABetainfo اشاره می کند که واتس اپ بتا نسخه 2.22.10.13 اندروید این قابلیت را دارد. همچنین یک اسکرین شات از این ویژگی را به اشتراک گذاشته است که بخشی با عنوان “ثبت دستگاه به عنوان همراه” یا “Register Device as Companion” دارد.

طبق دستورالعمل‌های موجود در تصویر، کاربران احتمالاً باید کد QR را با دستگاه اصلی WhatsApp اسکن کنند تا اتصال سرویس پیام‌رسانی به تلفن هوشمند یا تبلت ثانویه را تکمیل کنند.

به غیر از آن، واتس اپ همچنین در حال کار بر روی یک ویژگی “واکنش سریع” است که به کاربران اجازه می دهد به به روز رسانی Status یا وضعیت با یک ایموجی واکنش نشان دهند. این ویژگی در حال حاضر در سایر پلتفرم های متا متعلق به اینستاگرام و مسنجر در دسترس است.

واکنش سریع هشت ایموجی شامل صورت خندان با چشمان قلبی، چهره ای با اشک شوق، چهره ای با دهان باز، چهره ای گریان، فردی با دست های جمع شده، دست های کف زدن و … را ارایه خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد به زودی واتس اپ کمی متمدن تر خواهد شد!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)