حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2 رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

کمپانی هواوی امروز و درجریان رویداد اختصاصی خود با محوریت رونمایی از دستگاه‌های جدید، نسل سوم گوشی‌های هوشمند تاشو با فرم طراحی بیرونی (با احتساب Mate Xs به‌عنوان نسل دوم) را رسما معرفی کرد. هواوی Mate Xs 2 علاوه‌بر استفاده از لولای بهبودیافته و دوام کلی بهتر، از نمایشگر 7.8 اینچی با رفرش‌ریت 120 هرتز، تراشه اسنپدراگون 888 4G و افزایش جزئي ظرفیت باتری نیز بهره می‌برد.

گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2

در یک سال گذشته، شاهد معرفی گسترده گوشی‌های هوشمند تاشو از سوی تولیدکنندگان برتر تلفن همراه بوده‌ایم که تقریبا همگی آن‌ها از فرم طراحی تاشوی داخلی مشابه با گلکسی زد فولد سامسونگ استفاده کرده‌اند. دراین‌میان، هواوی با وجود معرفی Mate X2 با طراحی مذکور اما، فرم نسل اول گوشی تاشو خود را کنار نگذاشته و با رونمایی از Mate Xs 2 به‌همراه پیشرفت‌هایی دربخش لولا و دوام کلی دستگاه، بار دیگر به ما یادآور شده است که کماکان می‌توان گوشی‌های تاشو با طراحی به‌سمت بیرون را نیز موردتوجه قرار داد.

طراحی

این دستگاه همان‌طور که گفتیم، از فرم طراحی تاشو به‌سمت بیرون بهره برده و با وجود استفاده از لولای بهبودیافته، دوام بهتری را نسبت‌به نسل گذشته خود ارائه می‌کند.

لولای هواوی Mate Xs 2

لولای هواوی Mate Xs 2

برای اطمینان از روند تا کردن نمایشگر بزرگ به‌خصوص با فرم بیرونی، این گوشی به‌عنوان اولین دستگاه در صنعت، از صفحه‌نمایش تقویت‌شده کامپوزیت بهره می‌برد. ورقه کامپوزیت پلیمری می‌تواند به طور مؤثر نیروهای خارجی را جذب و دوام دستگاه را تقویت کند.

علاوه‌بر این، Huawei Mate Xs 2 از مواد نوآورانه‌ای مانند آلیاژ تیتانیوم درجه هوانوردی، فایبرگلاس فوق‌سبک و فولاد سبک و فوق‌العاده قوی برای بدنه‌ی سبک‌وزن خود استفاده می‌کند؛ به‌طوری‌که وزن این گوشی تنها حدود 255 گرم است.

هواوی در پنل پشتی این گوشی همچنین از اولین فناوری میکروفیبر سه‌بعدی در صنعت استفاده کرده است تا رنگ و بافت دستگاه به‌طور هوشمندانه‌ای با هم ترکیب شده‌اند. Mate Xs 2 همچنین همچنین تنوع رنگ‌بندی بیشتری نسبت‌به نسل قبل داشته و اکنون در گزینه‌های رنگی مشکی شیک، سفید بروکاد و بنفش فراست در دسترس است.

 نمایشگر

Huawei Mate Xs 2 با نمایشگر اصلی 6.5 اینچی عرضه می‌شود که پس از باز کردن، ابعاد کامل آن به 7.8 اینچ افزایش می‌یابد.وضوح تصویر 2480×2200 پیکسل بوده و از رفرش‌ریت 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتز، رنگ‌های 10 بیتی و 42 درصد افزایش توانایی ضدانعکاس بهره می‌برد.

نمایشگر هواوی Mate Xs 2

نمایشگر هواوی Mate Xs 2

پردازنده

در بخش پردازنده، ما شاهد استفاده از تراشه کوالکام برای این دستگاه هستیم. درحقیقت هواوی تصمیم گرفته تا از چیپست پرچمدار سال گذشته این شرکت با نام اسنپدراگون 888 برای گوشی تاشو جدید خود بهره ببرد که البته، تنها از شبکه 4G پشتیبانی کرده و دراینجا نیز مانند سایر دستگاه‌های برتر هواوی، شاهد استفاده از تراشه به‌روز با پشتیبانی از شبکه 5G نیستیم.

دوربین

در قسمت عقب، ما شاهد تعبیه یک ترکیب دوربین سه‌گانه قدرتمند متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی + یک لنز فوق‌عریض با سنسور 13 مگاپیکسلی + لنز تله‌فوتو با سنسور 8 مگاپیکسلی و توانایی زوم اپتیکال 3 برابر به‌همراه فلاش LED هستیم. اپتیک محاسباتی XD Optics بار دیگر ارتقا یافته است تا عکسبرداری هوشمند، کادربندی همزمان با دو صفحه و بهبود هوش مصنوعی را ارائه کند.

باتری و ارتباطات

Mate Xs 2 اولین تلفن همراه در صنعت است که از وای‌فای سه‌بانده پشتیبانی کرده و نسل جدیدی از ارتباطات هوشمند HarmonyOS را دارا می‌باشد. این گوشی همچنین مجهز به باتری 4880 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی است که طبق ادعای هواوی، با تنها 30 دقیقه، شارژ دستگاه به‌میزان 90 درصد تکمیل می‌شود.

ویژگی‌های اضافی

Huawei Mate Xs 2 از ژست‌های حرکتی هوشمند در رابط‌کاربری خود پشتیبانی کرده که تجربه جدیدی در استفاده از نمایشگر بزرگ را به‌ارمغان می‌آورد. علاوه‌بر این، این تلفن اولین گوشی هوشمندی است که یک موتور UI تطبیقی ​​با طرح‌بندی و بهینه‌سازی خودآموز را دارا می‌باشد. به‌طور رسمی، 300 برنامه برتر در سیستم‌عامل این دستگاه، به‌میزان 100٪ با صفحه‌نمایش بزرگ آن سازگار هستند. Mate Xs 2 همچنین از نسل دوم قلم M-Pencil هواوی پشتیبانی می‌کند که می‌توان آن را ازطریق درگاه USB-C خود گوشی، شارژ کرد.

پشتیبانی از قلم در هواوی Mate Xs 2

پشتیبانی از قلم در هواوی Mate Xs 2

قیمت

Huawei Mate Xs 2 نسخه 8GB+256GB با قیمت 9999 یوان (حدود 1500 دلار)

Huawei Mate Xs 2 نسخه 8GB+512GB با قیمت 11499 یوان (حدود 1725 دلار)

Huawei Mate Xs 2 نسخه 12GB+512GB با قیمت 12999 یوان (حدود 1950 دلار)

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2 و طراحی و مشخصات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir7090

۱۵۰۰ دلار برا ۴جی

alikarimi

سلام، واقعا این سری عالیه گوشی میت xs2, ولی یه چندتا ایراد داره، البته خب ایراد نیست ولی بود بهتر بود، اول اینکه دوربینهای قویتر مثلا 2تا50و یکی 48 میزاشت برای عقب با زومهای بیشتر، مث5اپتیکال و100 دیجیتال،یکی دیگه خیلی مهمه 5جی نیستش،پردازنده هم خب یکدفعه اسنپ8نسل 1میزاشت خودشو راحت میکرد دیگه، اابته خب 888 هم بد نیستش عالیه ولی همونطور که گفتم 5جی نیستش،گواهی ضد ابم نداره،حداقل یه گواهی از ip68 پایینتر هم داشت بازم خوب بود، درکل بین اینایی که گفتم اول دوربین یکم قویتر و 5جی هستن، دراخر قیمتش بخاطر اینکه 5جی نیستش و چیپست پرچمدار سال قبل اسنپ رو گزاشته یکم زیاده این قیمت، ولی کلی خود گوشی بگیری عالیه نه اینکه بد باشه، قمیتشو یکم ارزونتر میکرد بهتر بود، دیگه امسال باید هواوی یه ترفندی بزنه برای 5جی شدن برای ساخت چیپستهای 5جی،من تد تعجب اینم هرجای دنیا یچیزی بسازن تو یه مدت خیلی خیلی کوتاه همونو حتی بعضی مواقع بهترشو چین میسازه حااا چطور نمیتونه این دستگاهایی که برای ساخت چیپست هستشو نمیتونه بسازه، یعنی تا الان باید میساختش، هرچندکه تایکی دوسال اینده چین تو این حوزه با جاهای خوبی میرسه ولی تا الان باید میرسید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی