حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابراز خوشحالی ایلان ماسک از بازگشت تسلا به چین

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، خودرو

مشکلات و چالش‌های چند وقت اخیر باعث ایجاد شرایط سخت و سنگینی برای تمامی شرکت‌ها شده است. اما اگر فقط یک شرکت باشد که بتواند با مدیریت درست از این وضعیت سربلند خارج شود، آن شرکت فقط تسلا است. اخیرا نیز شاهد بازگشت مجدد تسلا به چین و ابراز خوشحالی ایلان ماسک در این مورد هستیم. با ترنجی همراه باشید.

ابراز خوشحالی ایلان ماسک بخاطر فعال سازی مجدد خطوط تولید تسلا در چین

ایلان ماسک به طور مداوم در سرفصل اخبار حضور دارد. این موضوع جای تعجب ندارد زیرا او در فهرست فوربس به ثروتمندترین مرد جهان تبدیل شده است و همچنین مغز متفکر اصلی پشت دو شرکت بسیار مهم یعنی تسلا و اسپیس ایکس است. اگر این کافی نیست، باید بگوییم که ایلان به تازگی تبدیل به بزرگ‌ترین سهامدار توییتر شده است و سعی کرده بخش بزرگی از شرکت را به دست آورد تا کنترل کاملی بر اقدامات و آینده توییتر داشته باشد.

با این حال، این شرکت از تاکتیک‌های قدیمی «قرص‌ سمی» برای شکستن نقشه‌های ایلان ماسک استفاده کرده است. امروز، ایلان ماسک به دلیل طرح جدیدی برای تصاحب توییتر در سرفصل اخبار نیست، بلکه به دلیل پیشرفت‌های اخیر یکی دیگر از شرکت هایش یعنی تسلا در کشور چین است. اگر نمی‌دانید باید یگوییم که تسلا در حال تثبیت حضور خود در بازار رقابتی چین است.

ابراز خوشحالی ایلان ماسک

این شرکت می‌خواهد بخش اعظمی از این بازار مهم برای وسایل نقلیه، به‌ویژه خودروهای برقی هوشمند را کسب نماید. در هفته‌های اخیر، کارخانه گیگا‌فاکتوری شانگهای تسلا مجبور شد با وقفه‌ای در کار خود دست و پنجه نرم کند. جای تعجب نیست، زیرا چین با چالش‌ها و مشکلات دیگری در مورد ویروس کووید ۱۹ مواجه است. با وجود این، تسلا پیشرفت زیادی در راه اندازی مجدد خطوط تولید خود داشته است. ایلان ماسک با توجه به آنچه که او آن را «کار بزرگ» می‌داند، رضایت خود را از بازار چین ابراز کرد.

تسلا در کل جهان خوب عمل می کند و ایلان ماسک را ثروتمندتر می کند

بر اساس این گزارش، کارخانه گیگافکتوری تسلای شانگهای در ۱۹ آوریل به آرامی کار خود را از سر گرفت. در آن روز، حدود ۸۰۰۰ کارمند وارد شرکت شدند و کل خط تولید خودرو به تدریج فعال شد. برای کسانی که نمی‌دانند باید بگوییم که این دومین کارخانه گیگافکتوری تسلا در خارج از کشور آمریکا است. این کارخانه عمدتا خودروهای الکتریکی تسلا مدل ۳ و تسلا مدل Y را تولید می‌کند.

به گفته وب سایت خبری GizChina، در سال ۲۰۲۱، کارخانه گیگافکتوری شانگهای تسلا موفق شد در مجموع ۴۸۴.۰۰۰ دستگاه خودرو تحویل دهد که افزایش قابل توجهی نسبت به آمار قبلی داشت. برای در نظر گرفتن همه چیز، این افزایش ۲۳۵ درصدی سال به سال برای این شرکت بود که ۵۱.۷ درصد از کل تحویل‌های جهانی تسلا را به خود اختصاص داده است. در چهارشنبه گذشته، گفته شد که ایلان ماسک به مجموعه‌ای از اهداف خود رسیده است و برای عملکرد خوب خود در تسلا، حدود ۲۳ میلیارد دلار سود جدید دریافت خواهد کرد.

با ارزش‌ترین خودروساز جهان، آمارهای سه ماهه اول ۲۰۲۲ خود را با رکورد شکنی بی‌نظیر و سودآوری عالی به اشتراک گذاشته است. این شرکت همچنین توانست بر تورم و تعطیلی اخیر کارخانه خود در چین غلبه کند. به گفته تحلیلگران بازار، ایلان ماسک قصد دارد برخی از اقدامات تسلا را برای تامین مالی سرمایه گذاری خود جهت تصاحب توییتر به کار گیرد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سال آینده نیز شاهد رشد و افزایش فروش محصولات تسلا خواهیم بود؟ به نظر شما در نهایت ایلان ماسک می‌تواند کل توییتر را تصاحب نماید؟ در غیر این صورت برنامه وی چه خواهد بود و چگونه قصد دارد تا به خرید توییتر اقدام نماید؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان