حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند پوکو و POCO Buds Pro نسخه Genshin Impact رونمایی شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، ساعت هوشمند

پوکو امروز یک رویداد رونمایی برگزار کرد تا گوشی هوشمند POCO F4 GT خود را به همراه ساعت هوشمند پوکو و POCO Buds Pro در سطح جهانی معرفی کند. در ترنجی دیدیم که پوکو F4 GT با برچسب قیمت 600 یورویی معرفی شد. اما این برند همچنین ساعت پوکو و نسخه Genshin Impact پوکو بادز پرو را در این رویداد معرفی کرد. بنابراین بیایید در ترنجی نگاهی دقیق تر به این دو محصول جدید پوکو بیاندازیم.

ساعت هوشمند پوکو و POCO Buds Pro نسخه Genshin Impact رونمایی شدند

مشخصات و ویژگی های ساعت هوشمند پوکو

بیاید با گجت پوشیدنی جدید پوکو شروع کنیم. این اولین ساعت هوشمند پوکو در بازار است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 1.6 اینچی از نوع آمولد و با وضوح 360 در 320 پیکسل و لبه های خمیده است. همچنین صفحه نمایش دستگاه از نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند تا به راحتی زمان، تاریخ و اعلان ها را بررسی کنید. این دستگاه دارای یک قاب فلزی و یک دکمه ناوبری در لبه سمت راست است.

این ساعت هوشمند همچنین چندین ویژگی مرتبط با سلامت مانند ردیابی ضربان قلب، ردیاب اکسیژن خون (SpO2) و ردیابی خواب را ارائه می‌دهد. این ویژگی از چندین فعالیت در فضای باز مانند دویدن، دوچرخه سواری و شنا پشتیبانی می‌کند. علاوه بر اینها، ساعت هوشمند پوکو همچنین بیش از 100 حالت تمرینی را ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند پوکو و POCO Buds Pro نسخه Genshin Impact رونمایی شدند

این ساعت هوشمند بیش از 100 تصویر صفحه ساعت را برای انتخاب ارائه می‌دهد و با باتری 225 میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شود که تا 14 روز عمر باتری را امکان پذیر می‌کند. اما به غیر از آن، این ساعت هوشمند دارای GPS چند سیستمی از جمله GLONASS ،Galileo و BeiDou است. ساعت هوشمند پوکو دارای 5ATM مقاومت در برابر آب نیز هست تا کاربران بتوانند بدون نگرانی در هنگام شنا آن را بپوشند.

این ساعت در سه رنگ آبی، مشکی و سفید عاجی عرضه می‌شود. این برند همچنین پنج بند رنگی مختلف را برای همراهی با این ساعت ها ارائه می‌دهد. این بند ها در رنگ های آبی، مشکی، سفید عاجی، صورتی و زیتونی هستند.

ساعت هوشمند پوکو و POCO Buds Pro نسخه Genshin Impact رونمایی شدند

پوکو Buds Pro نسخه Genshin Impact

پوکو Buds Pro Genshin Impact edition اولین محصول سفارشی سازی شده این شرکت است. موضوع آن بر اساس شخصیت قابل انتخاب Klee در بازی Genshin Impact است. این هندزفری همراه با یک جعبه سفارشی ساخته شده مانند کتاب جادوی Klee و یک قاب هندزفری مشابه کوله پشتی Klee ساخته شده است.

خود هدفون‌ها با تم رنگ قرمز عرضه می‌شوند و درایور 9 میلی‌متری همراه با بلوتوث 5.2 برای اتصال بی‌سیم دارند. این هدفون ها همچنین قابلیت حذف نویز فعال را برای خلاص شدن از شر صدا های نامناسب تا 35 دسی بل ارائه می‌دهند. آنها همچنین دارای حالت تاخیر کم برای بازی هستند که زمان پاسخگویی 69 میلی‌ثانیه را ارائه می‌کند.

یکی از ویژگی‌ های خاص پوکو Buds Pro نسخه Genshin Impact، خط صوتی سفارشی Klee برای اتصال از طریق بلوتوث است. صدای او زمانی که باتری کم است و زمانی که هدفون را خاموش می‌کنید به گوشتان خواهد رسید. این هدفون ها همچنین حالت شفافیت دوگانه را برای زمانی که در فضای باز هستید یا زمانی که نیاز به تماس دارید ارائه می‌دهند.

ساعت هوشمند پوکو و POCO Buds Pro نسخه Genshin Impact رونمایی شدند

با یک بار شارژ، ادعا می‌شود این هدفون‌ های TWS تا شش ساعت دوام می‌آورند و با این کیس می‌توان عمر باتری آنها را تا ۲۸ ساعت افزایش داد. کیس آنها دارای درگاه USB Type-C است و هدفون ها از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می‌کنند. پوکو ادعا می‌کند که شارژ فقط به مدت 10 دقیقه برای شما 3 ساعت زمان پخش را فراهم می‌کند.

هدفون های جدید پوکو از کنترل های لمسی پشتیبانی می‌کنند که می‌توانند برای پاسخ دادن یا رد تماس ها، جابجایی بین دستگاه ها و کنترل رسانه استفاده شوند. در نهایت این هدفون ها وزنی معادل 4.9 گرم دارند و برای اطمینان خاطر کاربران از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کنند.

قیمت ساعت هوشمند و هندزفری جدید پوکو 

ساعت هوشمند پوکو با قیمت 79 یورو و پوکو Buds Pro Genshin Impact Edition با قیمت 69 یورو به فروش می‌رسند. گفتی است که فروش هر دو محصول نیز از دو روز دیگر آغاز خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری