حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Quantum 3 سامسونگ برپایه Galaxy M53 رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ به‌تازگی یک دستگاه جدید از سری گلکسی کوانتومی را در کره جنوبی معرفی کرده است. جدیدترین مدل از این خانواده، گلکسی Quantum 3 نام دارد که درحقیقت برپایه‌ی گوشی Galaxy M53 سامسونگ بوده و با فناوری رمزنگاری کوانتومی و چیپست میان‌رده‌ی Dimensity 900 مدیاتک عرضه می‌شود.

گلکسی Quantum 3 سامسونگ

طبق اطلاعات رسمی، تراشه این گوشی با مولد اعداد تصادفی کوانتومی (QRNG)، ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌ای را برای فعالیت‌های دیجیتال به کاربران ارائه می‌دهد. این موارد شامل برنامه‌های گوشی‌های هوشمند از بانکداری تلفن همراه گرفته تا پرداخت، پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی و حتی بازی‌های موبایلی می‌شود. جدای از این‌ها، این قابلیت حتی به ایمن‌سازی ذخیره اطلاعات خارجی کاربران نیز کمک می‌کند. آخرین نسخه از سری گلکسی کوانتوم سامسونگ همچنین با یک “نشانگر کوانتومی” ارائه می‌شود که به کاربران نشان می‌دهد آیا رمزنگاری کوانتومی درحال اجرا است یا خیر.

به‌گفته‌ی یکی از اپراتورهای مخابراتی کره جنوبی، SK Telecom، فروش گلکسی کوانتوم 3 سامسونگ اواخر این ماه و در تاریخ 26 آوریل آغاز خواهد شد. در مورد تراکنش‌های مالی، سامسونگ گلکسی کوانتوم 3 را به قابل‌اعتمادترین دستگاه در این زمینه تبدیل می‌کند. این گوشی هوشمند جدید با قیمت 618200 وون (تقریباً 500 دلار آمریکا) در کره جنوبی در دسترس است.

گلکسی Quantum 3 سامسونگ

گلکسی Quantum 3 سامسونگ

قابل‌ذکر است که این تلفن هوشمند اساساً یک نسخه از گلکسی M53 5G به‌شمار می‌رود اما با فناوری رمزنگاری کوانتومی. بنابراین، همچنان از همان نمایشگر 6.7 اینچی +AMOLED FHD با رفرش‌ریت 120 هرتز بهره می‌برد. درباره‌ی مشخصات داخلی، یک تراشه مدیاتک Dimensity 900 به‌همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی که می‌تواند ازطریق اسلات کارت microSD افزایش یابد نیز، قدرت دستگاه را تأمین می‌کند. در جلو، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد درحالی‌که در پنل پشتی شاهد یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی با وظایف ماکرو و عمق‌سنج هستیم. این دستگاه از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی بهره برده که از 25 شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و با سیستم‌عامل اندروید 12 در خارج از جعبه عرضه می‌شود.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات گلکسی Quantum 3 سامسونگ برپایه گلکسی M53 5G این شرکت به‌علاوه‌ی فناوری رمزنگاری کوانتومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی