حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 4 سامسونگ به اسلات اختصاصی قلم S Pen مجهز نخواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اگرچه سامسونگ همچنان از موفقیتی که سری گلکسی اس 22 به ارمغان آورده است، لذت می‌برد؛ اما این موضوع به این معنی نیست که این شرکت بر روی دستگاه‌های دیگر خود کار نمی‌کند. همه ما می‌دانیم که گوشی‌های تاشو سامسونگ قرار است در مردادماه عرضه شوند. با آن‌که پیش از این گفته می‌شد گلکسی زد فولد 4 اولین دستگاه تاشویی است که از اسلات اختصاصی قلم S Pen مشابه با سری نوت و اس 22 اولترا بهره می‌برد؛ بااین‌حال، آخرین شایعات حاکی از آن است که سامسونگ برنامه‌های خود را تغییر داده و به‌طورکلی استفاده از شیار S Pen درون بدنه گوشی تاشو آینده خود را به‌دلیل بهره‌مندی از بدنه‌ی باریک و کوچک‌تر در آن کنار می‌گذارد.

عدم وجود اسلات اختصاصی قلم S Pen در گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

منبع موثق افشای اطلاعات سامسونگ، Ice Universe، در مورد اینکه چگونه Galaxy Z Fold 4 قلم S Pen داخلی را با خود به‌همراه نخواهد داشت، صحبت کرده است. طبق ادعای وی، سامسونگ به‌دنبال این است که مطمئن شود پرچمدار تاشوی آینده خود، نازک‌تر و ازنظر اندازه کوچک‌تر است و برای دستیابی به این هدف، شیار S Pen باید حذف شود.

اکنون، مهم است بدانید که ما هنوز ماه‌ها با هر چیزی رسمی در مورد گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 فاصله داریم، بنابراین سامسونگ می‌تواند دوباره همه چیز را تغییر دهد؛ اما بعید است ازآنجایی‌که در دوره‌ای هستیم که مراحل نهایی طراحی این دستگاه‌ها باید به اتمام رسیده و تولید انبوه آن‌ها می‌بایست تا چند هفته‌ی آینده آغاز شود.

عدم وجود اسلات اختصاصی قلم S Pen در گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

عدم وجود اسلات اختصاصی قلم S Pen در گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

تااینجای کار، مطمئینیم که گلکسی زد فولد 4 سامسونگ مطمئناً مانند نسل گذشته‌ی خود، از S Pen پشتیبانی خواهد کرد و تنها اسلات داخلی برای تعبیه‌ی این قلم درون دستگاه را به‌همراه نخواهد داشت که این مورد، چیزی است که ما در Galaxy S22 Ultra تجربه کرده‌ایم.

اینکه آیا این خبر خوبی است یا خیر، موردیست که به کاربران و نحوه واکنش آن‌ها به آن بستگی دارد. شماری از کاربران اگر به داشتن اسلات قلم ختم می‌شد، شاید یک گوشی ضخیم‌تر و بزرگ‌تر را ترجیح می‌دادند. این موضوع به‌ویژه زمانی اهمیت پیدا می‌کند که دسترسی سریع به قلم تجربه‌ی آسان‌تری را در هنگام یادداشت‌برداری یا تهیه فهرست‌های سریع ایجاد می‌کند.

نظر شما درمورد عدم وجود اسلات اختصاصی قلم S Pen در گلکسی زد فولد 4 سامسونگ چیست؟ خود شما کدام یک را انتخاب می‌کنید؟ اسلات اختصاصی قلم S Pen و یا ضخامت و سایز کوچک‌تر دستگاه.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی