حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارسال پیام واتس اپ با عینک هوشمند در آینده به این شبکه اجتماعی خواهد آمد

نوآوری‌ها اصولا جذاب و دوست‌داشتنی هستند. این مورد می‌تواند درباره لامپ هوشمند، گوشی هوشمند و حتی کردن هوشمند نیز باشد. اخیرا اخبار جذابی منتشر شده است که گویا بر اساس آن، ارسال پیام واتس اپ با عینک هوشمند در آینده در دسترس خواهد بود. گرچه این شبکه اجتماعی نکته جذابی ندارد اما این قابلیت قطعا جذابیت زیادی دارد. با ترنجی همراه باشید.

ارسال پیام واتس اپ با عینک هوشمند چگونه خواهد بود؟!

چند سال پیش دنیایی را تصور می‌کردیم که مردم با ساعت‌های هوشمند خود صحبت می‌کنند و برایمان جالب بود که بدانیم چنین دنیای چگونه خواهد بود. اما امروزه ده‌ها و صدها ساعت هوشمند وجود دارد که از دستورات صوتی پشتیبانی می‌کنند. شما حتی می‌توانید پیام‌های صوتی را از طریق گجت‌های پوشیدنی ارسال کنید، بدون اینکه شبیه به یک دیوانه به نظر برسید.

اما اکنون، زمان آن است که به سمت چیز بزرگ بعدی برویم. اینطور که پیداست به زودی کاربران واتس‌اپ می‌توانند پیام‌ها را از طریق عینک هوشمند ارسال کنند. عینک‌های هوشمند هنوز دستگاه‌های در حال رشدی هستند و هنوز آن چنان تولید و استقبال پرشکوهی را تجربه نکرده‌اند. با این حال، ممکن است در آینده این موضوع تغییر کند. زیرا دو شرکت Ray-Ban و WhatsApp برای عملی کردن این موضوع یک همکاری و تلاش جدی را آغاز کرده‌اند.

ارسال پیام واتس اپ با عینک هوشمند

با توجه به نسخه جدید برنامه WhatsApp، این ویژگی ممکن است به زودی ارائه شود. با این حال، به نظر می‌رسد این ویژگی با دستیار فیس بوک مرتبط است و به عینک هوشمند Ray-Ban Stories محدود می‌شود. شواهد جدید در آخرین نسخه بتای ۲.۲۲.۹.۱۳ واتس‌اپ که توسط متخصصان  XDA مشاهده شده است، نوید عرضه عمومی این قابلیت را می‌دهد.

کاربران مجموعه‌ای از داده‌ها را پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد قابلیتی در حال توسعه است که به آن‌ها اجازه می‌دهد پیام‌ها را از طریق دستیار صوتی فیس‌بوک روی یک گجت پوشیدنی خاص ارسال کنند. قابل ذکر است که این شواهد به یک “دستیار” اشاره می کنند. اما صادقانه بگویم، به احتمال زیاد دستیار فیس بوک است تا دستیار گوگل.

تصویر

کاربری واتس‌اپ با عینک‌های Ray-Ban دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد

بر اساس گزارش وب سایت خبری GizChina، ویژگی جدید به دارندگان عینک Ray-Ban Stories اجازه می‌دهد پیام‌ها را به میکروفون دستگاه ارسال کنند. این به شما امکان می‌دهد تا دستورات را به دستیار فیس بوک خود ارسال کنید. سپس دستیار هوشمند مستقیما پیامی را برای یکی از دوستان خود در واتس اپ ارسال می‌کند. در نتیجه، کاربران می‌توانند در حالی که در حال حرکت هستند پیامی ارسال کنند.

به عنوان مثال، می‌توانید در حالی که در خیابان راه می‌روید یا حتی در حین رانندگی هستید، پیامی ارسال یا دریافت کنید. این اطلاعات همچنین از عینک‌هایی با لوگو واتس‌اپ سخن به میان آورده است که می‌تواند موضوع جالبی باشد. ما انتظار داریم که این شرکت به زودی جزئیات مهمی را در مورد این موضوع افشا کند.

پشتیبانی از چند دستگاه در واتس اپ هفته آینده رسما به اندروید و iOS خواهد آمد

این قابلیت، در واقع یک ویژگی است که ممکن است امکان استفاده بیشتری را برای عینک Ray-Ban Stories به ارمغان بیاورد. این دستگاه واقعا نماینده‌ای پیشرو در دسته عینک‌های هوشمند نیست. با این حال، این نقطه شروعی برای شرکت‌های بیشتری است که در نهایت وارد این بخش شوند. همچنین به وضوح نشان می‌دهد که متا در تلاش است تا ویژگی‌های انحصاری‌تری را برای خدمات خود پیاده‌سازی کند.

البته کاربران نمی‌توانند از آن استفاده کنند مگر اینکه این محصول خاص را داشته باشند و همچنین از خدمات فیس‌بوک استفاده کنند. در حال حاضر، این فقط یک ویژگی در حال تست است. پس باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این ویژگی در نهایت عرضه خواهد شد و همچنین تا عرضه شدن آن چقدر فاصله داریم. اخیرا واتس‌اپ مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید مانند Communities را معرفی کرده است. با این حال، همه دولت‌ها از این ویژگی چندان راضی نخواهند بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان