حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چین در نزدیکی کارخانه اصلی فاکسکان برای تولید آیفون محدودیت‌های جدیدی را اعمال می‌کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

ازآنجایی‌که تعداد موارد ابتلا به کووید در چین درحال افزایش است، دولت محلی بار دیگر درحال اعمال قرنطینه در این کشور می‌باشد. این بار، یک قرنطینه جدید در شهر ژنگژو چین و در نزدیکی کارخانه اصلی فاکسان برای آیفون، احتمالا تأثیر منفی بر تولید این گوشی هوشمند خواهد گذاشت.

احتمال تأثیر منفی تولید آیفون به‌دلیل اعمال محدودیت‌های جدید در چین

طبق گزارش بلومبرگ، مقامات چینی روز جمعه اعلام کردند که بخش‌هایی در منطقه اقتصادی فرودگاه ژنگژو فوراً قرنطینه شده‌اند. درنتیجه مردم تا اطلاع‌ثانوی نمی‌توانند خانه‌های خود را در این مکان ترک کنند. این گزارش خاطرنشان می‌کند که بزرگ‌ترین کارخانه تولید آیفون که متعلق‌به فاکسکان است نیز، در این منطقه قرار دارد. این شرکت در روزهای اخیر کارکنان خود را ملزم به انجام آزمایش اجباری کووید کرده است.

هم فاکسکان و هم اپل هنوز در این‌باره پاسخی نداده‌اند که اعمال محدودیت‌های جدید چه تأثیری بر عملیات تولید آیفون خواهد داشت. بااین‌حال، این اولین بار نیست که تولید محصولات اپل در سال جاری تحت‌تأثیر قرنطینه در چین قرار می‌گیرد. ماه گذشته، فاکسکان به‌دلیل اعمال یک قرنطینه دیگر در پی شیوع کووید، فعالیت خود را در شهر شنژن به‌حالت تعلیق درآورد. در آنجا، این شرکت تایوانی همچنین کارخانه‌هایی دارد که مسئول مونتاژ آیفون و سایر محصولات اپل هستند.

احتمال تأثیر منفی تولید آیفون به‌دلیل اعمال محدودیت‌های جدید در چین

احتمال تأثیر منفی تولید آیفون به‌دلیل اعمال محدودیت‌های جدید در چین

به‌گفته‌ی تحلیلگران، محدودیت‌های اعمالی اخیر می‌تواند منجر به از دست رفتن تولید 6 تا 10 میلیون گوشی آیفون شود. درعین‌حال، تولید دستگاه‌هایی مانند مک بوک پرو پیشرفته و نسل پنجم آیپد ایر جدید نیز تحت‌تأثیر قرار گرفته است، زیرا تخمین‌های تاریخ تحویل به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته‌اند.

سایر تأمین‌کنندگان اپل مانند Pegatron و Quanta Computer نیز فعالیت‌های خود را در شرق چین متوقف کرده‌اند که مطمئناً بر میزان عرضه محصولات اپل نیز تأثیر منفی خواهد گذاشت.

نظر شما درمورد احتمال تأثیر منفی تولید آیفون به‌دلیل اعمال محدودیت‌های جدید در شهر ژنگژو چین و در نزدیکی کارخانه اصلی فاکسان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Monarch

بالاخره چین هم یه ضرری بکنه بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی