حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون های ۲۰۲۲ اپل می‌توانند برای سامسونگ یک چالش جدی ایجاد کنند!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، سامسونگ

سامسونگ پرفروش‌ترین برند گوشی های هوشمند اندرویدی است. و به دلیل گستردگی سبد محصولات و میزان فروش بالای خود، می‌تواند رقیب بسیار سر سختی برای اپل باشد. گزارش اخیر وب‌سایت SamMobile اما تاکید می‌کند که آیفون های ۲۰۲۲ اپل برای سامسونگ یک چالش جدی خواهند بود.

آیفون های ۲۰۲۲ اپل کار را برای سامسونگ سخت خواهند کرد

اپل تمرکز خاصی بر بازار گوشی های پرچمدار دارد. و سعی می‌کند که بهترین دستگاه ها را در این بخش عرضه کند. با این وجود اما استراتژی سامسونگ و سایز تولید کنندگان تلفن های هوشمند اندرویدی متفاوت است. آنان علاوه بر دستگاه های پرچمدار، هر ساله تعداد زیادی گوشی های میان رده و پایین رده را روانه بازار می‌کنند.

Galaxy Z Flip 3

اپل در چند سال اخیر اما سعی کرده با معرفی آیفون SE مشتریان بازار گوشی های میان رده را نیز راضی کند. این شرکت همچنین با معرفی آیفون مینی ۵.۴ اینچی سعی کرده تا طیف محصولات خود را گسترده تر کند. در بیشتر موارد، سامسونگ با گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس و گلکسی نوت خود با آیفون ها رقابت کرده است. اما سامسونگ از سال ۲۰۱۹ با معرفی گلکسی فولد نشان داد که در فناوری گوشی های تاشو پیشگام است ‌‌. لازم به ذکر بوده که علیرغم موفقیت های چشمگیر گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 اپل تا کنون هیچ تلفن هوشمند تاشویی را به بازار عرضه نکرده است.

زد فولد و زد فلیپ ۳ به موفقیت باورنکردنی دست پیدا کردند. همچنین سامسونگ سعی کرد که با اس ۲۲ اولترا طرفداران سری نوت را نیز خوشحال کند. آیفون های چند سال اخیر هیچ تغییر انقلابی و مهمی نداشته اند. با این وجود، گفته می‌شود که آیفون های ۲۰۲۲ اپل تغییرات مهمی داشته باشند. دقیقا به همین خاطر است که گزارش SamMobile این سری از آیفون ها را برای سامسونگ بسیار خطرناک می‌داند.

گفته می‌شود که سری آیفون ۱۴ دارای ۴ مدل است. در این سری ناچ ضخیم و قدیمی آیفون به نفع پانچ هول کنار گذاشته می‌شود. همچنین ممکن است ضخامت این سری افزایش یابد تا بیرون زدگی ماژول دوربین هم‌سطح ثاب پشتی دستگاه شود. تمام این جزئیات شایعه و گمانه زنی هستند. اگر موارد مذکور درست باشند، سری آیفون ۱۴ تغییرات بزرگی خواهند داشت. همین تغییرات بزرگ منجر به افزایش تقاضا خواهند شد.

Galaxy S22 Ultra

با این وجود سامسونگ با گوشی های تاشو نیز تعداد زیادی از کاربران را به سوی خود جذب می‌کند. همچنین سری گلکسی اس نیز با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و اگر کسی طرفدار سیستم عامل iOS نباشد، احتمالا سری اس سامسونگ یکی از گزینه های احتمالی خرید آن به عنوان یک پرچمدار خواهد بود. با توجه به آنکه هیچ پرچمدار دیگری به جز گلکسی اس ۲۲ در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ عرشه نمی‌شود، احتمالا کار برای سامسونگ بسیار سخت خواهد شد.

دوربین گلکسی زد فولد ۴ با یک پیشرفت و بهبود فوق‌العاده همراه خواهد شد

به نوعی تمام بار مسئولیت را گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 به عهده خواهند گرفت. سامسونگ باید در نسل آینده گوشی های تاشو خود پیشرفت های مهمی را اعمال کند. این پیشرفت ها می‌تواند شامل دوربین، طراحی و پردازنده باشد. به طور کلی نمی توان انکار کرد که تهدید آیفون اپل در سال ۲۰۲۲ جدی است.

نظر شما درباره رقابت میان آیفون های ۲۰۲۲ اپل و پرچمداران سامسونگ چگونه خواهد بود؟ دستگاه های آینده اپل برای کاربران جذاب ترند یا گوشی های تاشو سامسونگ؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی