حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Infinix Hot 11 2022 با تراشه Unisoc در هند معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

پس از افشا های اطلاعاتی متعدد و گمانه زنی های فراوان، سر انجام گوشی هوشمند Infinix Hot 11 2022 رونمایی شد. این دستگاه روز گذشته در کشور هند معرفی گردید. این تلفن هوشمند جایگزین Hot 11 خواهد شد. با وجود آنکه اینفینیکس Hot 11 2022 یک دستگاه مقرون به صرفه و پایین رده محسوب می‌شود، اما طراحی به روزی دارد و این کمپانی سعی کرده تا از ترند این روز های بازار پیروی کند.

گوشی هوشمند Infinix Hot 11 2022 با قیمت ۱۷۰ دلار رونمایی شد

گوشی هوشمند Infinix Hot 11 2022 از یک تراشه هشت هسته ای Unisoc برخوردار است. این دستگاه پایین رده دارای ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی بوده و از شبکه اینترنت 4G نیز پشتیبانی می‌کند. اینفینیکس با تاکید بر شارژ دهی مناسب این دستگاه ادعا می‌کند که می‌توان به طور مداوم تا ۲۲ ساعت با آن مکالمه کرد. این تلفن هوشمند رقیب مستقیم POCO M3، ریلمی C31 و ردمی ۱۰ شیائومی محسوب می‌گردد. Hot 11 2022 با قیمت ۸,۹۹۹ روپیه (حدود ۱۱۸ دلار) به فروش خواهد رسید. این دستگاه تنها در یک نسخه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد.

Infinix Hot 11 2022

شما می توانید بین سه رنگ چشم نواز از جمله سبز، طلایی و مشکی  یکی را برای خرید انتخاب کنید. علیرغم معرفی این تلفن هوشمند اما فروش آن هنوز آغاز نشده و بنابر گزارش وب سایت GizChina فروش Infinix Hot 11 2022 از ۲۲ آوریل (دوم اردیبهشت) آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که قیمت مذکور مربوط به فروش اولیه این دستگاه و با لحاظ تخفیف ویژه ۳۰ درصدی است. احتمالا این تلفن هوشمند پس از پایان تخفیف با قیمت ۱۲,۹۹۹ روپیه (۱۷۰ دلار) به دست کاربران می‌رسد. نسخه ۲۰۲۱ این گوشی هوشمند نیز دقیقا با همین قیمت عرضه شده بود.

Infinix Hot 11 2022

پایین رده جدید اینفینیکس به طور همزمان از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده و به طور پیش‌فرض به یازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری XOS 7.6 مجهز شده است. همچنین، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی IPS با وضوح FullHD+ و نسبت تصویر ۲۰:۹ است. صفحه نمایش این گوشی ۸۹.۵۳ درصد از فضای پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. Infinix Hot 11 2022 نیروی پردازشی مورد نیاز خود را طریق تراشه Unisoc T610 تأمین می‌کند.

گوشی Infinix Smart 6 Plus با برچسب قیمتی کمتر از ۱۵۰ دلار رونمایی شد

دو لنز دوربین در قاب پشتی اینفینیکس Hot 11 2022 دیده می‌شود. دوربین اصلی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی داشته و یک دوربین عمق سنج نیز در کنار آن قرار گرفته است. دوربین سلفی رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد و در یک پانچ هول کوچک قرار گرفته است. همان‌طور که اشاره شد، این تلفن هوشمند تنها با ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. اما خوشبختانه امکان پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD (تا حداکثر ۱ ترابایت) برای آن در نظر گرفته شده است. بر اساس عکس های منتشر شده، می‌دانیم که این دستگاه دارای پنل پشتی شفافی بوده که می‌تواند نور را به اشکال خاصی بازتاب دهد. از دیگر ویژگی های Infinix Hot 11 2022 می‌توان به پشتیبانی از درگاه USB Type-C، جی پی اس و بلوتوث ۵.۱ اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ با توجه به عرضه برخی از گوشی های اینفینیکس در بازار کشورمان آیا حاضر به خرید این برند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی