حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید کیبورد سامسونگ تجربه استفاده از کلیپ‌بورد و تصحیح متن را بهبود می‌بخشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، نرم افزار

سامسونگ اخیرا یک آپدیت نرم‌افزاری نسبتاً سنگین با شماره نسخه‌ی 5.4.70.25 را برای برنامه‌ی کیبورد مجازی در سیستم‌عامل اندروید و گوشی‌های گلکسی خود منتشر کرده است که با حجم کمی بیش از 80 مگابایت، تغییراتی را در چهار دسته اصلی ازجمله بهبود کلی تجربه‌کاربری به‌ارمغان می‌آورد.

آپدیت جدید کیبورد سامسونگ

این آپدیت بر اساس تغییرات رسمی‌ای می‌باشد که سامسونگ ازطریق فروشگاه گلکسی منتشر کرده است متأسفانه همیشه دقیق یا به‌روز نیست. اما این یک بحث جداگانه است.

برای شروع، ویژگی Suggest Text Correction که سامسونگ با One UI 4.0 معرفی کرد، اکنون «هوشمندتر» است؛ به‌طوری‌که می‌توانید آن را در هر برنامه فعال یا غیرفعال کنید.

در مرحله‌ی بعد، سامسونگ رابط کاربری را در کشورهای مختلف سازگارتر کرده است. جزئیات بیشتر در اسکرین‌شات زیر مشهود است، اما بدانید که می‌توانید با دسترسی به «لایه‌بندی کلید و کاراکتر ویژه» در تنظیمات کیبورد سامسونگ، به طرح قبلی بازگردید.

آپدیت جدید کیبورد سامسونگ

آپدیت جدید کیبورد سامسونگ

مورد سوم، با استفاده از بازخورد مشتریان، سامسونگ کیبورد خود را بهبود بخشیده تا در هنگام تایپ کردن کلیدهای خاص (حدس ما پرکاربردترین حروف صدادار است)، میزان اشتباه تایپی کمتری داشته باشد.

و درنهایت، این به‌روزرسانی جدید کیبورد سامسونگ مجموعه‌ای از رفع اشکال و سایر پیشرفت‌ها را در ویژگی Clipboard به‌ارمغان می‌آورد. موارد پین‌شده اکنون بهبود یافته‌اند و اشکالی که باعث ازکارافتادن Notes سامسونگ در هنگام استفاده از ویژگی چسباندن شده بود، برطرف شده است.

متن کلیپ‌بورد اکنون باید هنگام استفاده از حالت تاریک به‌درستی ارائه شده و حتی اصلاحات بیشتری وجود دارد که باید با نسخه 5.4.70.25 ارائه شود.

اگر این آپدیت هم‌اکنون برای دستگاه گلکسی شما منتشر نشده است، نگران نباشید؛ چراکه مطابق با روال سایر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، زمان انتشار این آپدیت بسته به منطقه‌ی جغرافیایی کشور شما متفاوت بوده و ممکن است در آینده‌ای نزدیک، این به‌روزرسانی برای شما نیز منتشر شود.

نظر شما درمورد آپدیت کیبورد سامسونگ و تغییرات صورت‌گرفته در آن به‌منظور بهبود تجربه‌ی کاربری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی