حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز اوپو Enco Air 2 Pro با حذف نویز فعال و عمر باتری 28 ساعت رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

اوپو امروز درکنار گوشی‌های هوشمند F21 Pro 5G و F21 Pro 4G خود، از یک ایربادز جدید با نام Enco Air 2 Pro نیز رونمایی کرد. Enco Air 2 Pro به‌عنوان نسخه‌ی پیشرفته‌تر از Enco Air 2 شناخته می‌شود که در ماه مارس معرفی شد. ایربادز جدید، از مشخصات قابل‌قبولی ازجمله درایور 12.4 میلی‌متری، قابلیت حذف نویز فعال و عمر باتری تا 28 ساعت بهره می‌برد.

ایربادز اوپو Enco Air 2 Pro

Enco Air 2 Pro با عمر باتری طولانی‌تری نسبت به مدل عادی عرضه می‌شود و همچنین از قابلیت حذف نویز فعال نیز پشتیبانی می‌کند. در داخل، این ایربادز جدید توسط یک درایور 12.4 میلی‌متری همراه شده است. درادامه، بیایید نگاهی به جزئیات Oppo Enco Air2 Pro بیندازیم.

اوپو Enco Air 2 Pro مجهز به یک درایور دیافراگم تیتانیزه‌شده‌ی 12.4 میلی‌متری است که گفته می‌شود تعادل خوبی را در انتقال صدا ارائه می‌دهد. این ایربادز از طراحی مشابه با ایرپادز پرو اپل بهره برده و در رنگ‌های خاکستری و سفید موجود هستند. Enco Air 2 Pro همچنین از ویژگی حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند و قابلیت حذف نویز توسط هوش‌مصنوعی برای برقراری تماس‌ها همراه با حالت transparent نیز برای آن تعبیه شده است که به شما امکان می‌دهد از صدای محیط اطراف خود آگاه باشید.

ایربادز اوپو Enco Air 2 Pro

ایربادز اوپو Enco Air 2 Pro

ازنظر ظرفیت باتری، این ایربادز با باتری 43 میلی‌آمپرساعتی در هر ساقه عرضه می‌شود، درحالی‌که کیس ایربادز دارای باتری 440 میلی‌آمپرساعتی است. ازنظر عمر باتری نیز، Enco Air 2 Pro با یک بار شارژ تا 28 ساعت با قاب همراه با خاموش بودن ANC و تا 20 ساعت با روشن بودن ANC کار می‌کند. خود ایربادزها نیز تا 5 ساعت پخش با ANC و تا 7 ساعت بدون ANC عمر باتری دارند. این کیس دارای پورت شارژ Type-C است و شارژ کامل آن 2 ساعت طول می‌کشد. از دیگر ویژگی‌های TWS می‌توان به تنظیم Enco Live Bass، استاندارد IP54 مقاومت دربرابر گردوغبار و آب، و گوش‌های قابل‌تعویض اشاره کرد. این ایربادز با Realme Buds Air 3 که اخیراً معرفی شده است، مقایسه خواهد شد.

OPPO Enco Air 2 Pro قیمتی معادل 46 دلار داشته و انتظار می‌رود به‌زودی در بازار هند و سپس بازارهای جهانی عرضه شود.

نظر شما پیرامون ایربادز OPPO Enco Air 2 Pro، مشخصات و طراحی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی