حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی شرکت بعدی است اقدام به حذف شارژر از جعبه گوشی خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، سیاست

اگر صادقانه بگوییم، حذف هندزفری از جعبه گوشی‌های هوشمند به خودی خود یک توهین به کاربران بود. حال تصور کنید که موضوع حذف شارژر را باید چگونه هضم کنیم. این کار و همه‌گیری آن میان تمام شرکت‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها کوچک‌ترین احترامی به مشتریان خود نمی‌گذارند. حالا هم ریلمی شرکت بعدی است اقدام به حذف شارژر از جعبه گوشی خواهد کرد. با ترنجی همراه باشید.

حذف شارژر از جعبه گوشی حالا به برند ریلمی نیز کشیده شد

آیا زمانی را به یاد دارید که جدیدترین آیفون‌ها و گوشی‌های گلکسی با یک شارژر در جعبه عرضه می‌شدند؟ پس از تصمیم اپل برای حذف شارژ از جعبه سری آیفون ۱۲، باید گفت که آن دوران خوب و دوست داشتن قدیمی حالا گذشته است و سامسونگ نیز بلافاصله پس از آن، این کار را در سری گلکسی S21 خود نیز انجام داد. بعد از این سامسونگ حتی قرار دادن شارژ را در جعبه گوشی‌های میان‌رده و ارزان قیمت خود را نیز متوقف کرد. حالا اکنونبرند ریلمی تصمیم گرفته است که همین کار را انجام دهد و برای اولین بار در تاریخ خود، شارژر را از جعبه گوشی ارزان قیمت Narzo 50A Prime حذف کند.

ریلمی در یک پست منتشر شده در شبکات اجتماعی اعلام کرد که با توجه به چشم انداز خود برای “ترویج توسعه پایدار از نظر زیست محیطی”، تصمیم گرفته است شارژر گوشی جدید خود را از خط تولید Narzo حذف کند. این شرکت همچنین گفت مشتریانی که مایل به دریافت شارژر هستند، می‌توانند به طور جداگانه شارژر را خریداری کنند.

حذف شارژر از جعبه گوشی

همانطور که احتمالا می‌دانید، مدهاو شیث، مدیرعامل ریلمی در مصاحبه‌ای گفت که ما ابتکاراتی را برای تمرکز بر پایداری انجام داده‌ایم و همچنین در تلاش هستیم تا به اهداف Double Zero مانند کاهش انتشار خالص کربن به صفر تا سال ۲۰۲۵ دست یابیم.

اکنون، طبق گفته Realme، تصمیم این شرکت مبنی بر عدم عرضه Narzo 50A Prime با شارژر، این فرصت را به آن می‌دهد تا ویژگی‌های بیشتری ارائه دهد و گوشی را در محدوده قیمت مناسب نگه دارد. به گفته وب سایت خبری PhoneArena، این شرکت اظهار داشت که Narzo 50A Prime یک جهش بزرگ از نظر عملکرد چیپست و انقلابی در صفحه نمایش آن است. همچنین به ما کمک می‌کند تا ارتقاهای بیشتری را به این دستگاه با بهترین قیمت و پیشنهادات در همان کلاس اضافه کنیم.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا حذف شارژر از جعبه و تاکید بر حفظ محیط زیست توجیه مناسبی است؟ به نظر شما پشت پرده هدف اصلی در حذف شارژرها از جعبه دستگاه چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان