حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس 100 وات جدید آنر را بهتر بشناسید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

شارژر وایرلس 100 وات جدید آنر که به صورت عمودی طراحی شده اکنون از طریق فروشگاه رسمی با قیمتی در حدود 62 دلار در چین عرضه شده است. این شارژر منحصر به‌ فرد هم گوشی شما را به صورت بی‌سیم شارژ می‌کند، و هم آن را به صورت عمودی نگه می‌دارد و استفاده از آن را در زمان شارژ شدن بسیار آسان‌تر می‌کند. به این گونه حتی مشاهده اعلان ها نیز بسیار آسان‌تر خواهد شد.

شارژر وایرلس 100 وات جدید آنر را بهتر بشناسید

از نظر ظاهری شارژر بی‌سیم عمودی 100 واتی آنر از طراحی عمودی با زاویه 65 درجه استفاده می‌کند. این دستگاه طراحی نسبتاً مینیمال دارد و در عین حال لوکس به نظر می‌رسد. این شارژر از فلز ساخته شده است و همچنین از فناوری‌ خاص همراه با دو سیم پیچ استفاده می‌کند که به گوشی اجازه می‌دهد که هم به صورت عمودی و یا به صورت افقی بسته به تمایل کاربر قرار گیرد. در درون این شارژر یک فن خنک کننده داخلی نیز وجود دارد که با سرعت های مختلفی که به طور هوشمند بر اساس سناریو های مختلف تنظیم شده است کار می‌کند.

هنگامی که از این شارژر 100 وات به درستی و در گوشی های مربوط با این فناوری استفاده شود، این شارژر بی سیم می تواند دستگاه را تنها در 35 دقیقه تا 100 درصد پر کند. تاکنون گوشی هایی که در حال حاضر از استاندارد شارژ بی‌سیم فوق سریع 100 واتی آنر پشتیبانی می‌کنند محدود به خانواده آنر Magic 4 هستند. اما حدس می‌زنیم که در آینده نزدیک گوشی های هوشمند بیشتری از این فناوری جدید استفاده کنند.

شارژر وایرلس 100 وات جدید آنر را بهتر بشناسید

همچنین لازم به ذکر است که شارژ وایرلس 100 وات آنر مجهز به نشانگر LED در بخش پایینی خود است که نه تنها وضعیت شارژ را نشان می دهد، بلکه در صورت وجود هر شی فلزی در نزدیکی این شارژر که می‌تواند ایمنی را به خطر بیندازد، چشمک می‌زند.

به نقل از منبع، علاوه بر تلفن‌ های همراه، شارژر بی‌سیم 100 واتی آنر می‌تواند دستگاه‌ هایی مانند هدفون‌ هایی را که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند نیز شارژ کند و با انواع دستگاه‌ های الکترونیکی که از استاندارد Qi پشتیبانی می‌کنند، سازگار است.

 

پیش از این ما تست و مقایسه شارژر 100 وات آنر با شارژر های وايرلس رقبا را در ترنجی برای شما عزیزان پوشش داده‌ایم. توصیه می‌کنم حتما نگاهی به آن بیاندازید. نظر شما راجع به این شارژر وایرلس آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری