حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه موبایل بازی Rainbow Six رسما از سوی یوبیسافت معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی

وقتی موفقیت Call of Duty Mobile و PUBG را درنظر می‌گیریم، معرفی نسخه موبایل بازی محبوب Rainbow Six به‌نوعی اجتناب‌ناپذیر تلقی می‌شد. حال شرکت بازی‌ساز Ubisoft تصمیم گرفته تا با معرفی نسخه موبایل Rainbow Six، مقداری از سهم بازی‌های شوتینگ اول‌شخص در گوشی‌های همراه را از آن خود کند.

نسخه موبایل بازی Rainbow Six

یوبیسافت قصد دارد این بازی را به‌عنوان یک نسخه رایگان و تاکتیکی تیراندازی اول‌شخص از فرنچایز مشهور Rainbow Six برای دستگاه‌های iOS و اندروید در اپ استور و گوگل پلی منتشر کند.

این بازی توسط یک تیم جدید و اختصاصی در Ubisoft Montreal هدایت می‌شود. این بازی قرار است تجربه‌ای شبیه به آنچه از Rainbow Six Siege در نسخه دسکتاپ شاهد هستیم را ارائه دهد. بازیکنان در مسابقات 5v5 Player-Vs-Player (PvP) در حالت اصلی بازی به‌مصاف هم می‌روند: حمله در مقابل دفاع.

مهاجمان پهپادهایی را برای به‌دست آوردن اطلاعات و نفوذ استراتژیک از دیوارها، کف‌ها و سقف‌ها مستقر خواهند کرد، درحالی‌که مدافعان تمام نقاط ورودی را سد کرده و از دوربین‌های جاسوسی یا تله‌ها برای ایمن کردن مکان خود استفاده می‌کنند. بازیکنان باید از تاکتیک‌های کار تیمی در گیم‌پلی هیجان‌انگیز این بازی استفاده کنند.

نسخه موبایل بازی Rainbow Six

نسخه موبایل بازی Rainbow Six

بازیکنان به اپراتورهای بسیار آموزش‌دیده از دنیای Rainbow Six دسترسی خواهند داشت که هر کدام به مجموعه مهارت‌ها، سلاح‌ها و ابزارهای منحصربه‌فرد خود مجهز هستند. این بازی همچنین نقشه‌های نمادین Rainbow Six Siege ازجمله Bank و Border را دوباره ارائه می‌کند و حالت‌های بازی PvP مانند Secure Area و Bomb را نیز دارا می‌باشد.

برای افزودن به این اطلاعیه، یوبیسافت همچنین اعلام کرده است که بازیکنان اکنون می‌توانند برای شانس شرکت در نسخه‌های آزمایشی، در وب‌سایت بازی ثبت‌نام کنند. Rainbow Six Mobile برای پلتفرم‌های تلفن همراه، با حالت‌های انحصاری و کنترل‌های قابل تنظیم به‌منظور تناسب با سطح راحتی بازیکنان برای بازی در حال حرکت، توسعه و بهینه‌سازی شده است.

نظر شما درباره نسخه موبایل بازی Rainbow Six چیست؟ آیا تاکنون به تجربه نسخه دسکتاپ این عنوان محبوب و تاکتیکی پرداخته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی