حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت و مشخصات پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای اعلام شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

پژو ۲۰۶ بدون شک یک هاچ‌بک محبوب در بازار ایران است که شاید موفقیت آن تکرار نشدنی توصیف شود. در حالی که ایران خودرو به توقف تولید پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو ۴۰۵ فکر می کند، محصول جدیدی رونمایی شده که به ما می گوید پژو ۲۰۶ اینجاست که سال های سال بماند! پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای محصول جدید ایران خودرو است که در کنار دیگر محصولات به روزشده این شرکت ارایه خواهد شد. قیمت و مشخصات پژو ۲۰۶ پانوراما امروز مشخص شده است. با ترنجی همراه باشید!

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای

با بازاریابی فوق العاده قوی که از برندهای داخلی و به خصوص خودروسازها سراغ داریم (!) در همین می توانید تصاویر محصول جدید ایران خودرو یعنی پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای که متمرکز بر سقف شیشه ای است را ببینید!

به احتمال خیلی زیاد این سقف باید کاملا مشابه سقف شیشه ای پژو ۲۰۷ پانوراما باشد. این سقف بازشو نیست و صرفا به شما نمای بیرون رو می دهد و البته فضای داخلی این هاچ‌بک جمع و جور را دلبازتر می کند.

پیش از این سقف شیشه ای در رانا پلاس و پژو ۲۰۷i ایران خودرو ارایه شده بود.

پژو ۲۰۶ پانوراما

پژو ۲۰۶ پانوراما

 

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ در حقیقت با همان موتور تیپ ۲ یعنی TU3A ارایه می شود. یک موتور ۱.۴ لیتری با حداکثر توان ۷۵ اسب بخار و ۱۱۸ نیوتون متر که مدت زیادی است با آن آشنایی داریم. این موتور به جثه حدودا ۱ تنی (۱۰۲۵ کیلوگرم) این خودرو شتاب ۱۴.۱ ثانیه ای را می دهد که با واژه “چالاکی” فاصله قابل توجهی دارد.

مصرف بنزین کم جاده ای ۵ لیتر در هر ۱۰۰ لیتر در کنار مصرف شهری ۸.۹ و مصرف ترکیبی ۶.۴ می تواند برای متقاضیان جالب باشد. باک خودرو ظرفیت ۵۰ لیتر را دارد.

همه ترمزها دیسکی بوده و ویژگی های امنیتی ABS را با EBD و EBA ارایه می کند. همچنین چرخ ها با رینگ ۱۴ اینچی آلومینیومی ارایه می شوند. ایربگ راننده و شاگرد به همراه کمربندهای ایمنی ۳ نقطه با تنظیم ارتفاع نیز موجود است.

 

مشخصات و آپشن های پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای

مشخصات و آپشن های پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف پانوراما

درب های عقب و جلو شیشه بالابر برقی دارند، تهویه اتوماتیک است و صندلی های ردیف عقب با پشتی ارایه می شوند. آیینه ها هم‌رنگ بدنه بوده، چراغ مه شکن عقب و جلو و تنظیم ارتفاع نور چراغ از داخل کابین در پژو ۲۰۶ پانوراما ارایه می شود.

آپشن های پژو ۲۰۶ پانوراما

آپشن های پژو ۲۰۶ پانوراما

متاسفانه فرمان هنوز هیدرولیک بوده و برقی نشده است.

قیمت پژو ۲۰۶ پانوراما

ایران خودرو قیمت های بسیار فاصله داری را با بازار دارد. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار حدود ۲۵۰ تا ۲۶۰ میلیون تومان است. با این حال قیمت کارخانه اعلامی برای پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه ای ۱۸۱ میلیون تومان (دقیقا ۱۸۱.۲۴۸.۰۰۰ تومان برای کد کلاس ۲۶۰۳۵) اعلام شده است.

نظر شما درباره محصول جدید ایران خودرو چیست؟ شما می توانید مشخصات پژو ۲۰۷ سقف قرمز را نیز اینجا ببینید:

تصاویر و قیمت پژو ۲۰۷i MC رسما منتشر شد: پژو ۲۰۷ سقف قرمز فروردین ۱۴۰۱

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)