حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت های جدید اسپاتیفای برای بخش پادکست با الهام از تیک تاک در راه است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اپلیکیشن، اخبار

اسپاتیفای یکی از برترین و محبوب‌ترین برنامه‌ها در زمینه موسیقی و پادکست است که شنوندگان و کاربران زیادی نیز دارد. این برنامه در چند سال اخیر تلاش خود را برای تبدیل شدن به بهترین بازیگر این حوزه با کار گرفته است و حالا قابلیت های جدید اسپاتیفای برای بخش پادکست با الهام از تیک تاک در راه است. با ترنجی همراه باشید.

قابلیت های جدید اسپاتیفای برای بخش پادکست؛ صفحه کشف پادکست برای کاربران

برنامه Spotify اخیرا در تلاش برای ارتقای بخش پادکست خود بوده است و ویژگی جدیدی که این برنامه در حال حاضر در حال آزمایش است، آخرین قابلیتی است که Spotify برای شنوندگان پادکست در پلتفرم خود ایجاد می‌کند. Android Central گزارش داده است که اپساتیفای در حال آزمایش یک صفحه کشف مشابه TikTok برای پادکست‌ها است.

به نظر می‌رسد که این سرویس پخش موسیقی محبوب اکنون در حال آزمایش یک صفحه جدید در برنامه است که به شما کمک می‌کند پادکست‌های جدید را جهت گوش دادن پیدا کنید. تب جدید پادکست‌های مختلف را در یک کروسل نمایش می‌دهد که به نظر می رسد از برنامه محبوب اشتراک گذاری ویدیو TikTok الهام گرفته شده است. شما می‌توانید نمایش‌های پیشنهادی را روی این کروسل بکشید.

در حال حاضر، این برنامه پادکست‌هایی را در صفحه اصلی خود قرار می‌دهد و ردیف‌هایی که قسمت‌ها یا نمایش‌های جدیدی را پیشنهاد می‌کنند ممکن است برایتان جالب یا لذت‌بخش باشد. آپدیت جدیدی که Spotify در حال آزمایش است، تجربه بصری جدیدی را برای بخش پادکست در یک تب جدید به ارمغان می‌آورد.

تاکنون چندین کاربر متوجه شده‌اند که یک برگه پادکست جدید به نوار پایینی برنامه اضافه شده است. ضربه زدن روی آن شما را به بخشی مانند برنامه TikTok هدایت می‌کند که قسمتی از یک پادکست انتخابی و تصادفی را پخش می‌کند. کشیدن انگشت به بالا به شما امکان می‌دهد به بخش تصادفی از یک پادکست دیگر دسترسی داشته باشید که برنامه فکر می‌کند شاید آن را دوست داشته باشید.

قابلیت های جدید اسپاتیفای برای بخش پادکست

در ابتدا به نظر می‌رسید که این بخشی از یک آزمایش است و واقعا آپدیت بزرگی نیست، زیرا هنوز همه این قابلیت جدید را دریافت نکرده‌اند. در حال حاضر، مشخص نیست که Spotify چه زمانی این تب جدید پادکست را برای همه کاربران منتشر می‌کند. یکی از سخنگویان اسپاتیفای اظهار داشت که این برنامه به طور معمول ویژگی‌های جدید را آزمایش می‌کند، اما آن‌ها در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد آن ندارند.

یکی دیگر از جنبه‌های جالب این صفحه جدید این است که شامل شرح‌های خودکار برای قسمت‌هایی است که نمایش می‌دهد. همانطور که قبلا اشاره شد، به نظر می‌رسد اسپاتیفای سخت در تلاش است تا تجربه کاربر را با پادکست در پلتفرم خود غنی کند و اگر ویژگی مورد بحث به طور رسمی منتشر شود، نشان می‌دهد که این شرکت واقعا می‌خواهد تا در این مسیر نیز رشد کند.

همانطور که ممکن است برخی از شما بدانید، در سال ۲۰۱۹، اسپاتیفای برنامه Anchor (یک سرویس پادکست) را خریداری کرد و سپس Podz را نیز در سال ۲۰۲۱ خریداری کرد که یک سرویس متمرکز بر نمایش پادکست با بهره‌گیری از یادگیری ماشین است.

سایر ویژگی‌های Spotify در آزمایش که ممکن است در مورد آنها هیجان زده باشید

اسپاتیفای اخیرا تعداد زیادی ویژگی جدید جالب را آزمایش کرده است و اگرچه شاید همه آن‌ها به طور رسمی منتشر نخواهند شد، اما برخی از آن‌ها قطعا به طور رسمی عرضه خواهند شد. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های در حال آزمایش که در مورد آن گزارش کردیم، حالت جدید خودرو برای افرادی است که می‌خواهند هنگام رانندگی از اسپاتیفای استفاده کنند.

اسپاتیفای Greenroom به عنوان رقیب کلاب هاوس معرفی شد

حالت جدید خودرو نیز در دوره آزمایشی خود قرار دارد و پس از آن که اسپاتیفای قابلیت Car View را دید، ویژگی مشابهی برای رانندگان عرضه کرد. چیزی که اکنون وجود دارد، آوردن دکمه‌های بزرگ‌تر است که وقتی مشغول تماشای جاده هستید، راحت‌تر می‌توانید روی آن‌ها ضربه بزنید و به طور کلی، رابط این برنامه محبوب ساده‌تر شده است. با این حال، گزینه‌های بیشتری نسبت به Car View دارد، زیرا Car View کاملا ساده بود. Killing Car View در واقع به این منظور بود که کاربران Spotify به لوازم جانبی Car Thing که این شرکت اخیرا عرضه کرده است نگاه کنند.

به گفته PhoneArena، اسپاتیفای اکنون برخی از کاربران را ترغیب می‌کند که هنگام اتصال تلفن خود به ماشین خود، ویژگی جدید تست درایو را تجربه کنند. یکی از بهترین ویژگی‌هایی که Car Mode به ارمغان می‌آورد این است که می‌توانید به راحتی موسیقی‌های مختلف را برای پخش در ماشین خود مشاهده و جستجو کنید، چیزی که نسخه قدیمی Car View آن را نداشت. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما نیز از این قابلیت استفاده می‌کنید؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان