حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ انتشار سریال House of the Dragon مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | فیلم

طرفداران سریال بازی تاج و تخت به خوبی می‌دانند که این سریال چه شاهکار فوق‌العاده‌ای بود و بی صبرانه مشتاق انتشار سریال بعدی آن هستند. این سریال جدید در واقع پیش درآمد بازی تاج و تخت است و به گذشته‌های دورتر خاندان اژدها اشاره دارد. حالا تاریخ انتشار سریال House of the Dragon مشخص شده است و این خبر قطعا شما را خوشحال خواهد کرد. با ترنجی همراه باشید.

تاریخ انتشار سریال House of the Dragon؛ ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

به تازگی تاریخ انتشار اسپین آف (سریال فرعی) بازی تاج و تخت با نام خاندان اژدها (House of the Dragon)  مشخص شده است. قطعا طرفداران این سریال مدت عرضه یک سریال جدید بودند. خبر خوب این است که بازگشت به وستروس چندان طول نخواهد کشید. این مجموعه ۱۰ قسمتی، بر اساس رمان آتش و خون ۲۰۱۸ جورج آر آر مارتین ساخته شده و پخش آن در ایالات متحده و سایر مناطق از ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ آغاز می‌شود. کسانی که در بریتانیا هستند می‌توانند مردم آمریکا به تماشای این سریال بپردازند.

اسیپن آف گیم آف ترونز با نام House Of Dragons سال ۲۰۲۲ ارایه می شود

سریال خاندان اژدها (House of the Dragon)، با وقایعی که ۲۰۰ سال قبل از رویدادهای داستان اصلی Game of Thrones رخ می‌دهد، پس زمینه سلسله تارگرین‌ها را روایت می‌کند. در سال ۲۰۲۱ یک تریلر برای این سریال منتشر شد، اما با توجه به اخبار اخیر مبنی بر تایید تاریخ انتشار آن، انتظار داریم به زودی یک تریلر جدید و کامل از این سریال منتشر شود.

علاوه بر اخبار مربوط به تاریخ اکران House of the Dragon، شبکه HBO همچنین تعداد انگشت شماری از تصاویر جدید سریال آینده خود را به اشتراک گذاشته است.

اولین تصویر، لرد کورلیس ولاریون استیو توسن را نشان می‌دهد که در کنار همسرش، پرنسس ایو بست، رینیس ولاریون است. شخصیت اول به عنوان مار دریایی شناخته می‌شود که دارای بزرگترین نیروی دریایی در وستروس است، و شخص دومی سوار بر اژدهایی معروف به ملکه سرخ است. تصویر دوم هم نیازی به توضیح ندارد، کینگ ویسریس از پدی کانسیدین است که یک کلاه گیس تارگرین به سر دارد.

تاریخ انتشار سریال House of the Dragon

مت اسمیت، اولیویا کوک، پدی کانسیدین، ریس ایفانس، اما دارسی، سونویا میزونو و استیو توسن همگی قرار است در این سریال به عنوان بخشی از گروه بازیگران بزرگ سریال حضور داشته باشند، اگرچه می‌توانید خلاصه‌ای دقیق‌تر از تمام سریال راپیدا کنید، اما شخصیت‌ها و بازیگران آن در مرکز توجه هستند.

قبل از خبر امروز، با اطمینان می‌توان حدس زد که این سریال محبوب در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. در یک پست وبلاگی در ماه فوریه، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی جورج آر‌آر مارتین در پاسخ به سوال طرفداران که از آن‌ها درباره تاریخ انتشار این سریال پرسیده بودند، گفته بودند کاش میتوانستیم تاریخ دقیقی اعلام کنیم.

اسامی بازیگران جدید اسپین آف سریال بازی تاج و تخت فاش شد!

اما همانطور که می‌دانید، باید کارهای زیادی انجام شود و متاسفانه کرونا نیز برنامه ریزی ما را دشوار‌تر کرده است. اما شاید بتوان فصل بهار را بهترین زمان برای انتشار این سریال دانست و در غیر این صورت شاید انتشار آن تا تابستان طول بکشد.

تاریخ انتشار سریال House of the Dragon

به گفته TechRadar، با گفتن همان حرف جور مارتین در آن زمان می‌توانستیم امیدوار باشیم سریال خاندان اژدها را به زودی ملافت کنیم. در همان پست، مارتین همچنین گفت که نویسندگی، کارگردانی و بازی وی در چند قسمت اول سریال خیلی خوب به نظر می‌رسد حال ما هیجان زده هستیم که ببینیم بالاخره HBO از زمان ساخت این سریال گران قیمت تا به امروز روی چه چیزی کار کرده است.

پیش از این، سریال Bloodmoon نیز یک اسپین آف از بازی تاج و تخت بود که در نیمه راه پروژه تولید آن متوقف شد. طرفداران بازی تاج و تخت تا ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) باید منتظر انتشار این سریال باشند. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا به نظر شما این سریال جدید می‌تواند همانند سریال اصلی جذاب و دوست داشتنی باشد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان