حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب خنک کننده Ice-Skin برای اوپو Find X5 Pro دما تا ۳ سانتی گراد درجه کاهش می دهد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو

ماه گذشته سری اوپو Find X5 با دوربین بهبودیافته با تراشه اختصاصی Marisilicon X معرفی شدند. این خانواده، جدیدترین پرچمدارهای این شرکت چینی هستند. با اینکه مدل پرو مکانیزم خنک کننده چشمگیری دارد اما Oppo یک کیس خنک کننده برای آن معرفی کرده است. قاب خنک کننده Ice-Skin برای اوپو Find X5 Pro دما تا ۳ سانتی گراد درجه کاهش می دهد.

قاب خنک کننده Ice-Skin اوپو Find X5 Pro

با استفاده از این قاب خنک کننده موبایل می توانید در شرایط مناسب تری به بازی بپردازید. شاید ۳ درجه دمای پایین تر خیلی به چشم نیاید اما در دراز مدت می تواند مفید باشد.

گوشی اوپو Find X5 Pro مجهز به چیپست کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 بوده و دارای سیستم خنک کننده پیشرفته است. با این حال، کیس خنک کننده جدید Ice-Skin دارای فناوری انقلابی مبتنی بر لایه هیدروژل Glacier-Mat است.

قاب خنک کننده Ice-Skin

قاب خنک کننده Ice-Skin

لایه هیدروژل در محفظه خنک کننده رطوبت هوا را به طور مداوم جذب می کند تا یک سیستم خنک کننده دایره ای ایجاد کند. این فناوری توسط محققان دانشگاه ووهان توسعه یافته است.

قاب خنک‌کننده Ice-Skin گوشی Find X5 Pro باریک و سبک است و باعث می‌شود بدون احساس وزن اضافی، به‌طور یکپارچه با گوشی هوشمند سازگار شود. این شبیه به یک قاب محافظ معمولی برای گوشی هوشمند است. جعبه خنک کننده Ice-Skin بخشی از بسته برای مشتریانی است که Find X5 Pro را در چین پیش خرید کرده اند. هنوز جزئیاتی در مورد در دسترس بودن جهانی Find X5 Pro و کیس خنک کننده Ice-Skin وجود ندارد.

نظر شما درباره این ابتکار اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، روش خوبیه برای خنک کردن گوشی، و اونطوری که توعکسه قابشم قشنگه اتفاقأ، بله 3 درجه شاید چشمگیر نباشه ولی کمم نیستش بازم خیلی تأثیر داره، ولی خب به شرطی که همونطور که برای کابرهای هم وطن خودش چین داره گوشیرو با همین قاب میفروشه برای بازارهای جهانی هم این قاب رو تو کارتن گوشی بزاره حالا نهایت قیمت رو به چنددلار افزایش بده بازم ارزش داره، جون نباشه همراه گوشی و یکی بخواد تهیه کنه، مثلا یه ایرانی خب این رو از کجا تهیه کنه، و با چه قمیتی،پس با خود گوشی باشه و قیمت جنددلارم بیشتر بشه ارزششو داره، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)