حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فاش شدن اسم رمز گلکسی S23 خبر بدی برای محصولات تاشو جدید سامسونگ است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

امسال سامسونگ با عرضه خانواده گلکسی S22، رسما سری Note و S را ادغام کرد و با این تصمیم، آغازگر تحولات مهمی در محصولات شاخص و پرچمدار خود شد. از آن سو با وجود اینکه از عمر سری گلکسی S22 زمان زیادی نمی‌گذرد، رسما شایعات پرچمدار بعدی سامسونگ آغاز شده و حالا گویا فاش شدن اسم رمز گلکسی S23 خبر بدی برای محصولات تاشو سامسونگ در سال ۲۰۲۲ است. با ترنجی همراه باشید.

فاش شدن اسم رمز گلکسی S23؛ سامسونگ چه برنامه‌هایی در سر دارد؟!

با توجه به اینکه خانواده گلکسی نوت رسما برای همیشه از بازا خارج شده است و سه گانه گلکسی اس ۲۲ به نیز اخیرا به بازار عرضه شده‌اند، این موضوع که توجه بسیاری از طرفداران همیشگی سامسونگ به سمت سری گلکسی اس ۲۳ معطوف شود، به نظر طبیعی می‌رسد.

اما با این وجود باید گفت که هنوز مارس ۲۰۲۲ است، یعنی S22 و S22 پلاس و S22 اولترا حتی یک ماه هم از عمرشان نمی‌گذرد. در حالی که مطمئنا برای خریداران این پرچمداران قدرتمند خیلی زود است که به فکر ارتقاء باشند، اما شایعات خانواده S23 در حال حاضر، در حال انتشار است.

این دقیقا همان روشی است که افشاگران در این عصر با آن به خوبی آشنا هستند و اغلب اطلاعات مربوط به محصول بعدی سامسونگ را قبل از اینکه این دستگاه به مرحله معرفی و عرضه برسد و به طور کامل بررسی شود، به دست می‌آورند. با توجه به ارزشی که این دستگاه دارد، اطلاعات سری S23 که اخیرا فاش شده است، حداقل برای گوشی‌های فوق پیشرفته سال ۲۰۲۳ اهمیت خاصی ندارد.

جواهر تاج (crown jewel) سامسونگ نام رمز محصول بعدی است؟!

همه می‌گویند که الماس یک سنگ قیمتی و با ارزش است که برای همیشه باقی خواهد ماند. اما به وضوح مشخص است برای دستگاه‌های تلفن همراه این مورد چندان صادق نیست. اما اشاره به یک سری از گوشی‌های هوشمند (حداقل سه دستگاه) عرضه نشده به عنوان پروژه الماس(Project Diamond) قطعا خبری هیجان انگیز است.

در صورتی که از خود می‌پرسید که آیا این نام رمز واقعا معنایی دارد یا خیر، متأسفانه باید گفت که واقعا این چنین به نظر نمی‌رسد. سامسونگ سابقه زیادی در انتخاب نام‌های خاص برای پرچمداران آینده خود دارد که اغلب بدون داشتن ارتباط ظاهری با یکدیگر یا اشاره به ویژگی‌ها، طراحی‌ها یا ارتقاءهای جدید به نظر می‌رسند. با این وجود این نوع نامگذاری جالب، هیجان‌انگیز و مرموز به نظر می‌رسند.

فاش شدن اسم رمز گلکسی S23

برای نشان دادن این موضوع، در اینجا نحوه کدگذاری هر دستگاه جدید از سری گلسی S، قبل از معرفی رسمی آن آمده است:

  • Galaxy S22 – Rainbow (R – S22; G – S22 Plus; B – S22 Ultra)
  • Galaxy S21 – Unbound (aka Galaxy U)
  • Galaxy S20 – Hubble
  • Galaxy S10 – Beyond
  • Galaxy S9 – Star
  • Galaxy S8 – Dream
  • Galaxy S7 – Project Lucky

به طور خلاصه، انتظار نمی‌رود که خانواده گلکسی S23 سال آینده دارای مدلی با الماس یا هر چیز دیگری باشد، اما شاید این انتخاب نشان دهد که سامسونگ در حال کار بر روی استحکام و دوام گوشی‌های رده بالای خود در طولانی مدت است.

به نظر می‌رسد که این فاش شدن اسم رمز نیز بسیار زودتر از حد معمول رخ داده باشد، اما قبل از اینکه حتی به آن فکر کنید، باید به این نکته اشاره کنیم که  افشای این خبر ممکن است به عرضه زودهنگام این سری مربوط باشد و بیشتر به گمانه‌زنی‌های اخیر در مورد گوشی تاشو جدید مرموز سامسونگ است.

خبر بد برای محصولات تاشو سامسونگ چیست؟!

اگر گلکسی اس ۲۳ واقعا با اسم رمز Project Diamond باشد، می‌تواند به این معنی باشد که یک مدل سوم گلکسی با قابلیت تاشو برای سال ۲۰۲۲ در راه نیست. ممکن است چنین دستگاهی با نام رمز متفاوتی وجود داشته باشد، اما تا زمانی که نام رمز این دستگاه متفاوت فاش نشود، نمی‌توان امیدوار به عرضه این دستگاه بود. با فراگیر شدن شایعات، از ایده یک گوشی فلکس نوت یا هر نوع گوشی تاشو دیگر نیز خیلی هیجان زده نخواهیم شد.

فاش شدن اسم رمز گلکسی S23

با توجه به احتمال انتشار اعلامیه‌های سال ۲۰۲۳  برای چنین محصولاتی، احتمالا عاقلانه است که سامسونگ انرژی، زمان و سرمایه خود را بر روی Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 متمرکز کند که قطعا امسال عرضه می‌شوند.

به اعتقاد PhoneArena، گلکسی زد فولد ۴ اگر چه خیلی انقلابی به نظر نمی‌رسد، اما قطعا هیجان‌انگیز خواهد بود زیرا با درگاه داخلی قلم جادویی S Pen همراه خواهد شد و دوام بسیار بهبود یافته‌تری نیز دارد. همچنین پردازنده‌ای که هنوز معرفی نشده است، یکی دیگر از برترین مزیت‌های این دستگاه برای فروش در بازارهای جهانی خواهد بود.

اما شاید بهترین خبر در بین این همه خبر آن باشد که نام بازی‌های اختصاصی گلکسی S23 فاش شده و اکنون به طور رسمی در دست توسعه هستند. عموما به دست آوردن اطلاعات و ارائه آن به کاربران برای افشاگران بسیار آسان‌تر از همیشه شده است. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ممکن است سامسونگ امسال قید عرضه گوشی‌های تاشو را بزند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان