حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فناوری Infinix برای اولین بار در دنیا به چرم بدنه گوشی ها اجازه تغییر رنگ می‌دهد!

روز گذشته برند Infinix از اولین نوع چرم با فناوری تغییر رنگ‌ در جهان پرده‌ برداری کرده است که در زیر نور خورشید رنگ‌ های آن تغییر می‌‌کنند. با استفاده از این فناوری کاربران می‌توانند با پوشاندن بخش مشخصی از دستگاه در مقابل نور، قاب پشتی گوشی خود را سفارشی کنند.

بر اساس گزارش‌ها، فناوری چرم رنگ‌آمیزی شده با استفاده از واکنش به پرتو های فرابنفش کار می‌کند. یک ترکیب فتوکرومیک در چرم ادغام می شود که ساختار مولکولی آن در زیر نور خورشید به سرعت تغییر می‌کند و در نتیجه تغییر رنگ می دهد. اگر چه این اثر موقتی است، زیرا رنگ چرم به تدریج به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

فناوری Infinix برای اولین بار در دنیا به چرم بدنه گوشی ها اجازه تغییر رنگ می‌دهد!

فناوری Infinix به باتری دستگاه متکی نیست

منبع می‌گوید که برخلاف فناوری معمولی الکتروکرومیک، چرم رنگ‌آمیزی این شرکت یک فناوری تغییر رنگ غیر فعال است. به این معنی که برای ایجاد تغییرات رنگی به انرژی اضافی تامین شده از گوشی هوشمند نیاز ندارد. مسدود کردن نور در اشکال مختلف برای ایجاد الگو های مختلف کافی است و امکان ایجاد اشکال نامحدود را فراهم می‌کند.

به نقل از منبع، این فناوری جدید چرم با رنگ روشن به زودی در محصولات آینده اینفینیکس اعمال خواهد شد.

اگر پیگیر اخبار ترنجی باشید می‌دانید که فناوری مشابه Infinix در Realme 9 Pro Plus تازه معرفی شده نیز وجود دارد. البته آن فناوری مربوط به شیشه این دستگاه خواهد بود که با پوشش چرمی Infinix کاملا متفاوت است. این فناوری به شیشه پشتی آن اجازه می‌داد که بسته به جایی که در آن هستید، مثلا در داخل یا خارج از خانه، رنگ‌ های مختلفی را از خود نشان دهد. بنابراین برخلاف ریلمی 9 پرو پلاس که دارای بدنه پشتی شیشه‌ای با فناوری مشابه بود، فناوری Infinix به چرم اجازه تغییر رنگ می‌دهد که بسیار منحصر به فرد است.

 

تجربه استفاده از گوشی های با بدنه چرمی را داشته‌اید؟ این فناوری می‌تواند تجربه استفاده از این محصولات را بسیار دلپذیر‌تر و خاص تر از گذشته کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری