حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسته هدیه نوروز ۱۴۰۱ همراه اول

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

همراه اول در سالروز میلاد امام زمان(عج) و در آستانه فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱، عیدی اول را به تمامی مشترکان خود به دو شکل مختلف پیشنهاد می‌دهد و برای نخستین بار امکان عیدی دادن مشترکان به یکدیگر در شبکه ارتباطی را فراهم آورده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره بسته هدیه نوروز ۱۴۰۱ همراه اول صحبت کنیم.

بسته هدیه نوروز ۱۴۰۱ همراه اول

همراه اول

همراه اول

در طرح «عیدی همراه اول»، بسته‌های ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی برای تمامی مشترکان فعال دائمی و اعتباری همراه اول تدارک دیده شده است که از زمان فعالسازی دو روز اعتبار خواهد داشت.

با توجه به اینکه عیدی دادن در سال نو از مفاهیم ارزشمند در فرهنگ ایرانی است، بسته یک گیگابایتی یک‌روزه نیز برای تمامی مشترکان در نظر گرفته شده که می‌توانند با معرفی یک شماره دیگر، آن‌را به هر مشترکی که تمایل دارند، عیدی بدهند.

مشترکانی هم که در سه ماهه منتهی به عید نوروز هیچ‌گونه فعالیتی اعم از مصرف مکالمه، دیتا یا پیامک نداشته‌اند و در زمره مشترکان خاموش هستند، با روشن کردن سیمکارت خود از عیدی ویژه همراه اول بهره‌مند خواهند شد.

همراه اولی‌ها برای فعالسازی عیدی، می‌توانند از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، به اپلیکیشن «همراه من» منوی «طرح‌های تشویقی» مراجعه کنند.

نظر شما درباره این بسته هدیه همراه اول برای نوروز ۱۴۰۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
masoud torab

والا همراه اول جیب مارو نزنه عیدی باشه پیشکشش همیشه بعد از پرداخت قبض ۷۵ امتیاز میگیرم جدیدا بعد یه مدت استفاده نکنی پاک میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)