حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نحوه پیدا کردن برنامه مخفی در سیستم عامل اندروید

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، آموزش و راهنمایی

اندروید یک سیستم عامل متن باز است و به سادگی می‌توان ترفندهای جذاب و گسترده‌ای را در آن پیاده نمود. اما برنامه‌های مخفی در اندروید، یکی از بخش‌های مهم آن هستند. ما در این مطلب، به شما از نحوه پیدا کردن برنامه مخفی در اندروید می‌گوییم. بنابراین، در ادامه با ما همراه باشید تا از روش انجام این کار بگوییم.

روش مخفی کردن برنامه در اندروید

پیش از این از چگونگی نصب و اجرای ویندوز در سیستم عامل اندروید گفتیم.

 

آموزش نصب و اجرای ویندوز در اندروید

 

حال Howtogeek می‌گوید که دلایل زیادی وجود دارند که چرا ممکن است کسی بخواهد یک برنامه را در اندروید مخفی کند. اندروید راه‌های زیادی برای انجام آن دارد. حال، اگر بخواهیم عکس آن را انجام دهیم، برای این اقدام باید چه کاری را انجام داد؟ آیا می توان برنامه‌هایی را پیدا کرد که پنهان شده‌اند؟ صفحه اصلی گوشی و برخی از برنامه‌های اختصاصی توانایی پنهان کردن اطلاعات را دارند.

این روشی است که اکثر مردم از آن استفاده خواهند کرد، اما تفاوت‌هایی هم وجود دارند. به جای تمرکز بر روی روش‌ههی خاص برای پنهان کردن برنامه‌ها، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه برنامه‌های مخفی را بر روی هر دستگاه اندرویدی پیدا کنید.

توجه داشته باشید که این آموزش، ممکن است کاملاً امن نباشد. بنابراین، مسئولیت انجام آن بر عهده شما عزیزان می‌باشد! دلایل زیادی وجود دارد که چرا کسی ممکن است بخواهد برنامه‌ها را در اندروید پنهان کند. باید دليل خيلي خوبی داشته باشيد که اين کار برایتان لازم باشد. زیرا بايد به حريم خصوصي افراد احترام گذاشته شود.

ابتدا یک یا دو بار از بالای صفحه به پایین بکشید و روی آیکون تنظیمات یا همان چرخ دنده ضربه بزنید تا تنظیمات باز شود. بعد، به قسمت “Apps” بروید. در برخی دستگاه‌ها، باید روی “See All Apps“ ضربه بزنید. گوشی شما، مستقیم به لیست کامل برنامه‌ها خواهند رفت. اگر گوشی شما این گزینه را دارد، مطمئن شوید که به “All Apps” نگاه می کنید. حالا شما می توانید تمام لیست برنامه های نصب شده بر روی دستگاه را ببینید. حتی برنامه هایی که توسط صفحه اصلی یا home screen پنهان شده‌اند، در اینجا ظاهر خواهند شد. تنها راه برای پنهان ماندن یک برنامه از این لیست، هک شدن گوشی توسط هکرها است!

نظر شما در مورد این ترفند پیدا کردن برنامه مخفی در اندروید چیست؟ آیا از آن استفاده کرده‌اید؟ کدام برنامه‌های اضافی را بر روی گوشی اندرویدی خود یافتید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این چه آموزشیه دیگه!!!؟
حداقل اون بالا مینوشتید (آموزش برای کودکان) آخه این کار آموزش لازم داره مگه!؟
میخواین آموزش بدید حداقل بگین چطوری برنامه هایی که در صورت هک شدن مخفی شدن رو پیدا کرد!

Monarch

“توجه داشته باشید که این آموزش، ممکن است کاملاً امن نباشد.”
واقعاً ؟ الان این کجاش نا امن هست ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی