حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تجربه قلم S Pen در گلکسی زد فولد 4 با استفاده از شیشه فوق‌نازک بهبود می‌یابد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی زد فولد 4 به‌عنوان پرچمدار تاشوهای آینده سامسونگ ممکن است اولین گوشی تاشو این شرکت باشد که از اسلات اختصاصی قلم S Pen بهره می‌برد. حال طبق یک شایعه جدید، سامسونگ درحال کار بر روی تقویت نمایشگر تاشو در این دستگاه است. طبق گزارش‌ها، این شرکت از فناوری بهبودیافته UTG (شیشه فوق‌العاده نازک) برای مقاوم‌تر کردن نمایشگر تاشو Galaxy Z Fold 4 در برابر خراش استفاده خواهد کرد و درنظر دارد UTG را با عنوان «Super UTG» برای اهداف بازاریابی استفاده کند.

بهبود قلم S Pen در گلکسی زد فولد 4 از طریق Super UTG

گلکسی زد فولد 3 اولین گوشی تاشو سامسونگ بود که از قلم S Pen پشتیبانی می‌کرد. بااین‌حال، این سازگاری تنها محدود به قلم‌های خاص S Pen Fold Edition و S Pen Pro بود. این لوازم جانبی عملکردی مشابه قلم S Pen معمولی داشته، اما دارای نوک نرم‌تر و فنری است تا از نمایشگر تاشو دربرابر خراش و فرورفتگی محافظت کند.

UTG نمایشگرهای تاشو سامسونگ را نسبت به سایر پنل‌های دیگری که از سوی رقبا عرضه شده‌اند، مقاوم‌تر کرده است. اما بااین‌وجود، این پنل‌ها نسبت به نمایشگرهای سفت‌وسخت و با پوشش گوریلا گلس، بیشتر درمعرض آسیب‌های ناشی از نیروهای خارجی هستند.

بهبود قلم S Pen در گلکسی زد فولد 4 از طریق Super UTG

بهبود قلم S Pen در گلکسی زد فولد 4 از طریق Super UTG

سامسونگ به بهبود UTG با هر نسل از گلکسی زد فولد ادامه داده و حال طبق گزارش‌های جدید، این شرکت همین کار را برای Galaxy Z Fold 4 آینده نیز انجام خواهد داد. طبق شایعات جدید که ازطریق Naver منتشر شده است، غول فناوری درحال بررسی نوع جدیدی از پنل فوق‌نازک خود با نام Super UTG برای تقویت نمایشگر تاشو گلکسی زد فولد 4 آینده خود می‌باشد.

شایعه اخیر دقیقاً اشاره‌ای نمی‌کند که نسل جدید «Super UTG» تا چه اندازه نسبت به راه‌حل فعلی در گلکسی زد فولد 3 انعطاف‌پذیرتر خواهد بود. بنابراین، اینکه Galaxy Z Fold 4 با قلم‌های S Pen معمولی کار می‌کند یا خیر، کماکان در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است. اما صرف‌نظر از این، انتظار می‌رود پنل تاشو Z Fold 4 تحمل بیشتری نسبت به نسل قبل در برابر خراش داشته باشد.

نظر شما درباره بهبود قلم S Pen در Galaxy Z Fold 4 از طریق فناوری Super UTG چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی