حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اضافه شدن Moderator به لایو اینستاگرام برای راحتی کنترل فضای کامنت ها

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

تا به حال لایو با تعداد بیننده زیاد داشته اید؟ یکی از مشکلات این است که در حین ارایه خود،  فضای کامنت ها را مدیریت و اسپمرها را بلاک کنید. در حقیقت تمرکز ارایه دهنده که در لایو دخیل است از بین می رود. خبر خوب این که اضافه شدن Moderator به لایو اینستاگرام برای راحتی کنترل فضای کامنت ها به زودی انجام می شود. اما مُدِرِیتُور در لایو اینستاگرام چه کاری انجام می دهد؟

قابلیت Moderator لایو اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام به توسعه خود ادامه می دهد و ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. اکنون افرادی که لایو می گذارند می‌توانند در جریان پخش زنده آنلاین، ناظرانی یا همان مدریتورهایی را منصوب کنند که نظرات دریافتی را نظارت می‌کنند و همچنین می‌توانند بینندگان را حذف کنند و پیام‌ها را از آنها مسدود کنند.

توانایی های مدریتور در لایو اینستاگرام

توانایی های مدریتور در لایو اینستاگرام

برای شروع تعامل با ویژگی جدید، کسی که لایو گذاشته است روی گزینه ۳ نقطه تپ کند. پس از کلیک بر روی دکمه ذکر شده، یک منو ظاهر می شود که با کمک آن می توانید از بین افراد حاضر در لایو یک Moderator انتخاب کنید. همچنین یک نوار جستجو وجود دارد که می تواند برای یافتن سریع فرد مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

علیرغم اینکه قابلیت Live اینستاگرام از سال 2016 وجود دارد، عملکرد اضافه کردن Moderator به تازگی ارایه شده است. موضوع کنترل عملکرد مجازی افراد در حال حاضر به ویژه برای بسیاری از پلتفرم های آنلاین حاد است. عملکردی که کاربران می توانند به سرعت بحث تقریباً هر موضوعی را به جهت منفی تبدیل کنند. قابل ذکر است، پخش زنده فیس بوک مدت هاست که ابزار مشابهی دارد که امکان انتصاب ناظران را فراهم می کند.

تماشای لایو اینستاگرام چقدر اینترنت مصرف می کند؟

نظر شما درباره قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)