حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون گیمینگ هایسنس Game TV Ace 2023 با رفرش ریت ۲۴۰ هرتز و رزلوشن 4K رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تلویزیون

برای گیمینگ شاید سخت افزار رده بالا یک نیاز اولیه باشد اما نمایشگری که بتواند به شکل شایسته از پس نمایش آن پردازش سنگین برآید هم یک موهبت دیگر است. امروز تلویزیون گیمینگ هایسنس Game TV Ace 2023 با رفرش ریت ۲۴۰ هرتز و رزلوشن 4K رسما معرفی شده است که می تواند در نوع خود یک محصول جذاب این برند چینی محسوب شود.

تلویزیون گیمینگ هایسنس Game TV Ace 2023

شرکت چینی تولید کننده لوازم الکترونیکی Hisense به تازگی Game TV Ace 2023 65E55H را در کشور خود عرضه کرده است که با رفرش ریت شگفت انگیز 240 هرتز ارائه می شود.

تلویزیون گیمینگ Game TV Ace 2023 یک صفحه نمایش 65 اینچی 4K با زاویه دید گسترده 178 درجه ارائه می دهد. این تلویزیون تاکید زیادی بر ویژگی‌هایی دارد که برای گیمرهای کنسول جذاب است و بنابراین رفرش ریت های متعددی را برای انتخاب از بین ۱۲۰ هرتز، ۱۴۴ هرتز و ۲۴۰ هرتز ارائه می‌دهد. این تلویزیون همچنین زمان پاسخگویی فوق العاده سریع 2.7 میلی ثانیه را ارائه می دهد.

تلویزیون گیمینگ هایسنس Game TV Ace 2023

تلویزیون گیمینگ هایسنس Game TV Ace 2023

تلویزیون Ace 2023 به موتور تصویر Hisense U+ 2.0 و چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند AI-SR، تعادل رنگ AI، توانایی AI+MEMC، کنترل نور خوب با هوش مصنوعی، بهبود جزئیات Darkfield و تصحیح رنگ اصلی 3D_LUT مجهز شده است. این تلویزیون از ویژگی های صوتی Dolby Vision، Dolby Audio-Visual Zone و Dolby Game پشتیبانی می کند.

از نظر سخت افزاری، Game TV Ace با پردازنده ای با CPU مدل 4 هسته ای با هسته های Cortex-A73 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. این تلویزیون از NFC پشتیبانی می کند و اتصال WiFi 6 را با حالت تأخیر کم برای سناریوهای بازی ارائه می دهد.

تلویزیون گیمینگ هایسنس دارای یک بلندگوی دوگانه ۱۲ واتی است که توسط موتور Hi-Sound کار می‌کند. همچنین برخی از ویژگی‌های تقویت هوش مصنوعی مانند تبدیل میدان صدای فراگیر AI Upscaling، آگاهی محتوای AI Scene Fit، وضوح صدای هوش مصنوعی، و تنظیم برابرسازی میدان صدای اکولایزر AI را ارائه می‌دهد.

تلویزیون گیمینگ هایسنس

تلویزیون گیمینگ هایسنس

قیمت تلویزیون گیمینگ هایسنس

علیرغم اینکه Game TV Ace 2023 مملو از ویژگی های بسیار خوب است، قیمت بسیار مناسبی در بازار چین دارد و معادل 789 دلار برای شما آب می خورد. درباره عرضه جهانی این تلویزیون اطلاعی در دست نیست.

نظر شما درباره این تلویزیون گیمینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)