حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو C4 و ردمی 10C موفق به دریافت تأییدیه BIS شدند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | پوکو، ردمی، شایعات

گزارش های گذشته مدعی بودند که شیائومی گوشی هوشمند ردمی ۱۰ سی را در سال ۲۰۲۲ میلادی در بازار هند عرضه خواهد کرد. هم اکنون این دستگاه به همراه پوکو C4، گواهی BIS را دریافت کرده اند. با توجه به دریافت تاییدیه مذکور، احتمالا زمان زیادی تا رونمایی این گوشی های هوشمند نمانده است.

احتمالا زمان زیادی تا رونمایی پوکو C4 و ردمی 10C نمانده است

با توجه به گواهی BIS، انتظار داریم که زمان زیادی تا معرفی گوشی های هوشمند ردمی 10C و پوکو C4 نمانده باشد. با این وجود هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ دقیق رونمایی این محصولات در دست نیست. اما می‌دانیم که Redmi 10C با نام‌های رمز Fog ،Rain و Wind شناخته می‌شود.

POCO C3

شیائومی ردمی ۱۰ سی با شماره مدل 220333QBI در بازار هند عرضه خواهد شد. همچنین گزارش Gizmochina ادعا می‌کند که این دستگاه از تراشه مدیاتک نیرو خواهد گرفت. اما منبع مذکور اشاره ای به مدل دقیق چیپست مدیاتک به کار گرفته شده در 10C نمی‌کند. این گوشی دارای سه لنز، در ماژول دوربین موجود در قاب پشتی خود خواهد بود. سنسور دوربین اصلی این دستگاه ISOCELL S5KJN1 سامسونگ بوده که رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی دارد. یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی ماکرو و یا تشخیص عمق، مجموعه دوربین های موجود در قاب پشتی این دستگاه را تکمیل خواهند کرد. لازم به ذکر است که به جز سنسور دوربین اصلی، سایر سنسور ها ساخت OmniVision خواهند بود.

ردمی 10C از سنسور سامسونگ ISOCELL S5KJN1 استفاده می‌کند

اما به سراغ پوکو C4 برویم. این دستگاه شماره مدل مشابهی با ردمی 10C دارد. بنابراین می‌تواند نسخه ری‌برند شده همان دستگاه باشد. Poco C4 نیز دارای ماژول دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی خود خواهد بود. درست است که پوکو C3 نیز از سه دوربین در قاب پشتی خود بهره مند بود. اما سنسور دوربین اصلی این دستگاه تنها رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی داشت. و قطعا ارتقای وضوح دوربین از ۱۳ به ۵۰ مگاپیکسلی پیشرفت خوبی (حداقل بر روی کاغذ) محسوب می‌شود.

ردمی 9C با مدیاتک Helio G35 به قیمت ۱۰۰ دلار رسما معرفی شد

به جز موارد مذکور می‌توان انتظار داشت که ردمی 10C و پوکو C4 دارای نمایشگر هایی با رزولوشن HD+ و باتری های پرظرفیتی باشند. نظر شما درباره این دو گوشی هوشمند مقرون به صرفه شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

اگر بخواهد از اندروید 11 استفاده کن باید فاتحه شیایومی را خواند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی