حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین گلکسی اس ۲۲ مشخص شد: بهتر از گلکسی اس ۲۱ اولترا اما پشت سر رقبا

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

دو هفته پیش وقتی امتیاز DxO دوربین اصلی گلکسی اس ۲۲ اولترا را با هم بررسی کردیم دیدیم که امتیاز بهتری از نسل قبلی خود دریافت کرده است. با این همین امتیاز بهتر هم نمی تواند به پرچمدار سامسونگ کمک کند تا در صدر رتبه بندی DxO بایستد. همین موضوع درباره دوربین Galaxy S22 هم وجود دارد. امتیاز DxO دوربین گلکسی اس ۲۲ مشخص شده و بهتر از گلکسی اس ۲۱ اولترا است اما پشت سر رقبا قرار می گیرد.

دوربین گلکسی S22

امتیاز DxO دوربین گلکسی اس ۲۲

امتیاز DxO دوربین گلکسی اس ۲۲

همانطور که می بینید امتیاز کلی ۱۲۶ برای گلکسی S22 ثبت می شود. باید به یاد داشته باشید که مدل پایه خانواده پرچمدار Galaxy S22 است. دستگاهی که مشخصات سخت افزاری دوربینی آن با مدل پلاس برابر است و جالب اینکه امتیاز DxO گلکسی اس ۲۲ پلاس هم همین عدد است.

در این تست مدل اگزینوس گلکسی اس ۲۲ تست شده است. از این جهت تراشه در تست دوربین اهمیت دارد که پردازش تصویر توسط ISP تراشه انجام می شود. به همین دلیل به دور از برنامه ریزی کلی که شده باشد، می توانید تفاوت هایی را در خروجی مدل هایی با تراشه های متفاوت ببینید.

موقعیت Galaxy S22 در رتبه بندی DxO

موقعیت Galaxy S22 در رتبه بندی DxO

گلکسی اس ۲۲ در موقعیت ۲۴م جدول DxOmark قرار می گیرد. توجه داشته باشید که گوشی های هم امتیاز در یک رتبه قرار می گیرند. به همین دلیل شاید در یک رتبه شاهد حضور چندین مدل موبایل باشیم. گلکسی اس ۲۲ به همراه گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا در یک رده قرار دارند.

البته توجه داشته باشید که دستگاهی مثل گلکسی اس ۲۰ اولترا دارای اپتیک زوم بدون افت کیفیت است و این امتیاز برابر لزوما به معنی عملکرد کلی یکسان این دستگاه ها نیست. همچنین همین موضوع درباره مقایسه با گلکسی اس ۲۱ اولترا هم وجود دارد.

برای یک مقایسه کوتاه از تست کلی دوربین گلکسی اس ۲۲ توسط DxO شما می توانید تصویر بالا را ببینید. جالب است که مثلا گلکسی اس ۲۱ پلاس توانسته پوست سوژه را شارپ تر پردازش کند. با این حال عملکرد کلی هر سه دستگاه مورد مقایسه در این تصویر خیلی خوب است.

نظر شما درباره عملکرد دوربین گلکسی اس ۲۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)