حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ سبز آیفون 13 و آیفون 13 پرو را در واقعیت ببینید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

اخیرا یک ویدیوی کوتاه در توییتر منتشر شده است که اولین نگاه ما به رنگ سبز آیفون 13 و سبز آلپاین آیفون 13 پرو جدید اپل که اوایل این هفته در رویداد اختصاصی این شرکت معرفی شدند، ارائه می‌کند.

رنگ سبز سری آیفون 13

این ویدیو توسط کاربر توییتری Majin Bu به‌اشتراک گذاشته شده که معمولاً قاب‌های آیفون را پیش از عرضه رسمی، فاش می‌کند. حال، در آخرین اقدام وی، آیفون 13 سبز و آیفون 13 پرو سبز آلپاین جدید، مقابل دوربین ظاهر شده‌اند تا اولین نگاه ما به این رنگ‌ها را در دنیای واقعی نشان دهند.

درحالی‌که مدل معمولی دارای رویکرد سبز تیره است، نسخه پرو بسیار شبیه به نسخه اصلاح‌شده آیفون 11 پرو با رنگ سبز نیمه‌شب می‌باشد.

 

 

در این ویدیوی 26 ثانیه‌ای، Majin Bu آیفون‌های سبز رنگ جدید را در زوایای مختلف و همچنین همراه با جعبه آن‌ها نشان می‌دهد که همان چیزی است که از رنگ‌های دیگر آیفون 13 انتظار دارید.

درحالی‌که آیفون 13 دارای روکش براق در پشت و روکش مات در قسمت قاب دوربین خود می‌باشد، آیفون 13 پرو برعکس این مورد و دارای روکش مات در پنل پشتی و براق در قسمت ماژول جزیره‌ای دوربین خود است. نه‌تنها این، بلکه لبه کناری نسخه پرو نیز از فولاد ضدزنگ ساخته شده درحالی‌که مدل معمولی از آلومینیوم استفاده می‌کند.

سایر مشخصات سری آیفون 13 با رنگ جدید مشابه سایر گوشی‌های این خانواده بوده و از تراشه A15 Bionic، حداقل 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، سنسورهای 12 مگاپیکسلی در همه دوربین‌ها، حالت جدید سینمایی ضبط ویدیو، تراشه U1، قابلیت MagSafe و موارد دیگر بهره می‌برند.

رنگ سبز سری آیفون 13

رنگ سبز سری آیفون 13

این آیفون‌های سبز رنگ جدید همچنین با قاب‌های سیلیکونی MagSafe اپل به‌خوبی هماهنگ خواهند شد. این شرکت از چهار رنگ جدید در مجموعه قاب‌های بهاری خود رونمایی کرد: پوست لیمویی، مه آبی، اکالیپتوس و نارنجی شلیلی.

پیش‌سفارش‌های آیفون 13 و آیفون 13 پرو سبز رنگ از این جمعه آغاز می‌شود و در 18 مارس برای همه مشتریان در فروشگاه اپل در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره نسخه جدید سبز و سبز آلپاین به‌ترتیب در آیفون 13 و آیفون 13 پرو چیست؟ شما کدام یک از رنگ‌های پرچمداران اپل را بیش از همه می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشق سبز آلپاین هستیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی