حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آخرین پتنت هوآوی به یک گوشی تمام صفحه با بدنه یکپارچه اشاره دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | حق اختراع، هواوی

اخیراً رسانه های چینی فاش کرده اند که پتنت هوآوی برای یک طراحی با نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه در چین تأییدیه دریافت کرده است. این پتنت طراحی کلی این گوشی هوشمند را در تصاویر شماتیک نشان می دهد. بیایید در ترنجی به بررسی پتنت آینده نگرانه هوآوی بپردازیم.

با توجه به توضیحات این ثبت اختراع، نکته قابل توجه، در بخش نمایشگر و به صورت کلی شکل ظاهری این گوشی هوشمند آینده نگرانه است. لازم به ذکر است، هوآوی قبلاً اولین گوشی هوشمند با نمایشگر تمام صفحه خود را در سال 2019 عرضه کرده بود که Enjoy 10 Plus نام دارد. اما آن گوشی حاشیه های قابل توجهی در اطراف و خصوصا بخش پایینی خود داشت. چیزی که در پتنت جدید هوآوی به هیچ وجه دیده نمی‌شود.

برای اطلاع شما کاربران عزیز ترنجی، باید بگویم هوآوی Enjoy 10 Plus دارای دوربین سلفی بالارو یا پاپ آپ است. اما، پس از بررسی این رندر های جدید، من هیچ حفره‌ای روی این صفحه نمایش یا دوربین جلو پاپ آپ در بالای گوشی پیدا نکردم.

بنابراین در جمع‌ بندی این اطلاعات، می‌توان حدس زد که این تلفن هوشمند در پتنت هوآوی می‌تواند از دوربین زیر نمایشگر (UDC) استفاده کند که در حال حاضر روند رو به رشدی دارد در برند های مختلف فناوری از جمله سامسونگ و شیائومی دارد. بیایید نگاهی به تصاویر نمایشگر گوشی هوآوی بیاندازیم.

پتنت هوآوی برای یک گوشی خاص ثبت شد

پتنت هوآوی برای یک گوشی خاص ثبت شد

این پتنت به وضوح نشان می دهد که گوشی هوشمند اینده هوآوی دارای صفحه نمایشی بدون سوراخ است. همچنین می‌توان گفت نمایشگر تمام صفحه و با حاشیه‌ های متقارن بسیار باریک خواهد بود. در سمت راست، هواوی کلید پاور مخصوص گوشی های خود به رنگ قرمز و دکمه تنظیم ولوم برای کم و زیاد کردن صدا را قرار می‌دهد. در حالی که سمت چپ بدون هیچ کلیدی باقی می ماند. نکته جالب دیگر این است که هوآوی فریم های این دستگاه را بدون هیچ وصله و خللی طراحی کرده است که ممکن است به یک بنده کاملا یکپارچه اشاره داشته باشد.

در سمت بالا، جک هدفون وجود دارد اما همانگونه که گفتم دوربین جلویی پاپ آپ دیده نمی‌شود. با حرکت به سمت نمای پشتی، به نظر می رسد این گوشی هوشمند دارای یک ماژول دوربین بیضی شکل با طراحی حلقه ای برای تجهیز لنز دوربین است. تعداد دوربین ها و چینش لنز در پتنت ذکر نشده است. در نهایت، قسمت پایین دارای حفره های بلندگو، سینی سیم کارت و پورت USB Type-C است.

به نقل از منبع، در حال حاضر، طراحی پتنت گوشی هوشمند هواوی تایید شده است. اما ما هیچ اطلاعاتی در رابطه با موفقیت یا عدم موفقیت در تولید انبوه آن و زمان این امر در اختیار نداریم.

 

بنابراین اگر منتظر اطلاعات بیشتری از گوشی آینده نگرانه هوآوی هستید، باید کمی صبر کنید. شاید در آینده با اخبار بیشتری از این گوشی با شما کاربران عزیز ترنجی همراه شویم. نظرات خود را به ما بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری