حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت رای گیری در گروه واتس اپ به زودی ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

ظاهراً Whatsapp در حال کار بر روی یک ویژگی جدید جالب است. این شرکت در حال برنامه ریزی برای ارائه یک ویژگی جدید “مهم” است که به کاربران اجازه می دهد تا در چت های گروهی نظرسنجی را اجرا و در آن شرکت کنند. قابلیت رای گیری در گروه واتس اپ شاید برای کاربران تلگرام موضوع جدیدی نباشد اما برای Whatsapp می تواند ویژگی مهم به شمار برود.

قابلیت رای گیری در گروه واتس اپ

طبق گزارش WABetaInfo، پیام رسان پرکاربر تحت تملک Meta به زودی به شما امکان می‌دهد تا نظرسنجی را در چت گروهی واتس اپ ارسال کنید. این ویژگی در حال حاضر در برنامه چت رقیب یعنی تلگرام و حتی پلتفرم میکروبلاگینگ توییتر موجود است که به کاربران امکان می دهد نظرسنجی ایجاد کنند و به دیگران نیز اجازه رای دادن و مشاهده نتایج را می دهد.

حالا به نظر می رسد که واتس اپ قصد دارد این ویژگی را در سرویس خود نیز عرضه کند و در حال حاضر در حال توسعه است.

رای گیری در گروه واتس اپ

رای گیری در گروه واتس اپ

گزارش WaBetaInfo یک اسکرین شات را به اشتراک گذاشته است که اساساً ویژگی «ایجاد نظرسنجی» را در واتس اپ iOS نشان می‌دهد. این مورد روی برنامه‌های نسخه 2.22.6.70 بتا مشاهده شده و در حال حاضر برای همه آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس نیست.

در حالی که می‌توانیم گزینه ایجاد نظرسنجی را ببینیم، هنوز مشخص نیست که کاربران چگونه می‌توانند سؤالی را برای نظرسنجی بنویسند، یا حتی اینکه آن یا می‌توان آن را سفارشی کرد.

علاوه بر این، حتی ممکن است به اعضای گروه فرصتی برای انتخاب بیش از یک پاسخ در نظرسنجی ارائه دهد. اما تا زمانی که واتس‌اپ این ویژگی را به روشی دقیق‌تر در اختیار آزمایش‌کنندگان بتا قرار دهد ما نمی توانیم اظهار نظر دقیق بکنیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این ویژگی در گروه های Whatsapp چقدر مفید ظاهر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)