حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر و مشخصات هوآوی Nova 9 SE را ببینید: استفاده از دوربین 108 مگاپیکسلی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، هواوی

سازنده چینی گوشی‌های هوشمند هوآوی، اخیراً گوشی هوشمندی را تبلیغ کرده است که گفته می‌شود به مشخصات هوآوی Nova 9 SE اشاره دارد. تنها چند ساعت پس از انتشار تیزر رسمی این شرکت، مشخصات دقیق این گوشی هوشمند به همراه رندر های آن منتشر شد.

به نقل از منبع، نشریه آلمانی Winfuture رندر هایی از هواوی Nova 9 SE را منتشر کرده است که ظاهر و طراحی آن را به نمایش می گذارند.

طراحی این دستگاه کاملاً شبیه به سری هوآوی نوا 9 است که 5 ماه قبل معرفی شده است. با این حال، یکی از تفاوت های اصلی را می توان در ماژول دوربین مشاهده کرد که دارای سه لنز در محفظه دایره ای پایینی نیست. این بار هواوی فلاش LED را نیز بین دو لنز بزرگ دوربین قرار داده است.

رندر و مشخصات هوآوی Nova 9 SE را ببینید

رندر و مشخصات هوآوی Nova 9 SE را ببینید

مشخصات هوآوی Nova 9 SE

با توجه به مشخصات، اسم رمز این تلفن هوشمند Julian و با کد نام JLN-Lxx است. این دستگاه با یک پنل LCD با اندازه 6.78 اینچی و با وضوح 1080 در 2388 پیکسل عرضه خواهد شد. صفحه نمایش دارای یک بریدگی سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی است و با حاشیه های طرفین نازک و یک حاشیه باریک در پایین ارائه می شود.

در بخش عکاسی، گفته می‌شود که هوآوی Nova 9 SE دارای تنظیمات دوربین چهارگانه با دوربین اصلس 108 مگاپیکسلی چشمگیر است که اولین دوربین 108 مگاپیکسلی در گوشی‌ های هوشمند هواوی خواهد بود. گفته می شود که این گوشی هوشمند دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی است که می توانند برای جلوه های عمق و عکس های ماکرو باشد. گفته می شود که در قسمت جلویی، این دستگاه یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دارد.

در زیر بدنه اما، شایعه شده است که این دستگاه دارای تراشه هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 665 است که به این معنی است که از 5G پشتیبانی نمی‌کند. این پردازنده با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. هواوی نوا 9 اس ای با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی عرضه می شود. به غیر از آن، پشتیبانی از NFC، اسکنر اثرانگشت کناری برای امنیت، و EMUI 12 در نسخه جهانی و HarmonyOS در چین را به همراه خواهد داشت.

 

منتظر هوآوی Nova 9 SE هستید؟ نظر شما درباره طراحی و مشخصات این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری