حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Nova 9 SE رسما معرفی شد: اولین گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی هواوی

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

مدت زیادی بود که درباره گوشی اقتصادی جدید هواوی شایعاتی می شنیدیم. این دستگاه نوا ۹ اس ای نام دارد. خبر خوب اینکه به تازگی ولی خیلی بی سروصدا هواوی Nova 9 SE رسما معرفی شد. این اولین گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی هواوی است و در نقش یک میان رده وارد بازار می شود.

هواوی Nova 9 SE

با دوربین چهارگانه نوا ۹ اس ای آغاز می کنیم. سنسور 108 مگاپیکسلی در قلب دوربین اصلی قرار دارد، جایی که یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی (با زاویه دید 112 نه آنقدرها عریض البته)، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج با همان رزلوشن همراه‌ش هستند. ویژگی Super Night Shot یک نقطه فروش کلیدی است که چندین تصویر با نوردهی مختلف را ثبت می کند و آنها را در یک تصویر قرار می دهد. آخرین دوربین در جلو بوده و یک دوربین 16 مگاپیکسلی است.

Huawei Nova 9 SE

Huawei Nova 9 SE

برای نمایش محتوا ما یک صفحه نمایش 6.78 اینچی با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی را داریم. جالب است بدانید که نمایشگر هواوی نوا ۹ اس ای دارای حاشیه های باریک 1.05 میلی متر است. با این حال پنل LCD بوده و وضوح 1080 در 2388 پیکسل را داراست. درباره رفرش ریت نمایشگر صحبتی نمی شود.

نوا 9 اس ای اندروید 12 را با رابط کاربری EMUI 12 و فروشگاه AppGallery هواوی اجرا می کند، این یعنی سرویس های گوگل وجود ندارد. اطلاعات ناقص هستند اما انتظار داریم اسنپدراگون 680 را به همراه اتصال 4G و Wi-Fi 5 (ac) ببینیم.

انرژی این گوشی توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از SuperCharge اختصاصی هواوی با توان 66 وات پشتیبانی می کند. یک حسگر اثرانگشت در کنار آن تعبیه شده است، اما جک هدفون 3.5 میلی متری دیده نمی شود.

هواوی nova 9 SE را می توان در مالزی و از وب سایت هواوی پیش خرید کرد. نظر شما درباره گوشی جدید اقتصادی هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، گوشی خوبی هستش ولی خب باطری مثلا حداقلش4500 میبود بهتر بود، فست شارژش که خوبه، ولی چیپستش زیاد تعریف نداره، مثلا 695 یا 778 نسخه 4جی میزاشت عالی میشد البته اگه نسخه 4جی داشته باشن و اینکارو نکرده باشه واقعا اشتباه کرد، خب هواوی وقتی میبینه تحریمه و سرویسهای گوگل پلی رو نداره باید مشخصات دیگه گوشی زو تا جایی که میتونه قدرمندتربزاره که جای خالی نبودن سرویس های گوگل پلی پرکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)