حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا حذف سری گلکسی نوت اشتباه بود؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ چندی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که سری گلکسی نوت برای همیشه حذف و کنار گذاشته شده است. البته پیش از اعلام این خبر، ما می‌دانستیم که سری S Ultra این شرکت به نوعی جایگزین سری نوت شده است. در آینده نسخه اولترا گوشی های اس سامسونگ، از قلم پشتیبانی کرده و یک درگاه اختصاصی نیز برای آن خواهند داشت.

سری گلکسی نوت برای همیشه حذف شده است

در نگاه اول، این موضوع یک ایده عالی به نظر می‌رسد. سامسونگ می‌تواند هم اکنون گوشی های تاشو خود را به عنوان پرچمدار نیمه دوم و سری Galaxy S را به عنوان پرچمدار نیمه اول وارد بازار کند. با آنکه ورود جدی این غول فناوری کره جنوبی به بازار گوشی های تاشو بسیار جذاب یه نظر می‌رسد. اما به دلایلی نیز حذف سری گلکسی نوت اشتباه بود!

Galaxy S22 Ultra

همان‌طور که می‌دانید، گلکسی اس ۲۲ اولترا از نظر ظاهری هیچ شباهتی با دو برادر کوچک‌تر خود ندارد. با آنکه S22 و S22 Plus از طراحی مشابه نسل قبل بهره می‌برند، اما نسخه اولترا گویی از سری نوت وارد دنیای گوشی های سری اس شده است. استفاده از این تلفن هوشمند به دلیل ابعاد بزرگش چندان راحت نیست. مخصوصا اگر تصمیم داشته باشید از یک قاب محافظ نیز برای آن استفاده کنید.

گوشی های گردی که از سری S انتظار داشتیم، دیگر در اس ۲۲ اولترا دیده نمی‌شود. در حقیقت این گوشی طراحی مستطیل شکلی دارد و بسیار شبیه به گلکسی نوت ۲۰ اولترا به نظر می‌رسد. انتظار داریم که اس ۲۳ اولترا و سایر  گوشی های سری S Ultra در آینده نیز از طراحی مشابه S22 Ultra بهره ببرند.

سری Galaxy Note 20

همان‌طور که SamMobile نیز اشاره می‌کند، بسیاری از کاربران در عین اینکه گوشی بزرگی می‌خواهند، اما خواهان خوش دست بودن آن نیز هستند. اس ۲۱ اولترا در این بخش موفق عمل کرده و طراحی فوق العاده ای داشت. به دلیل گوشه های گرد آن، استفاده از  Galaxy S21 Ultra حتی با یک دست نیز راحت بود. اما اس ۲۲ اولترا دقیقا خلاف این جهت حرکت کرده و چندان خوش دست نیست.

سامسونگ گلکسی S22 Ultra رسما معرفی شد: ادغام بزرگ Note و S

قطعا برای طرفداران سری گلکسی نوت، احیای دوباره این سری بسیار خوشحال کننده است. اما این موضوع نا امید کننده است که دیگر شاهد شکل متعادل گلکسی اس اولترا نیستیم. به طور کلی اگر می‌خواهید پیشرفته ترین و بهترین گوشی سری Galaxy S را در اختیار داشته باشید، باید طراحی مستطیل شکل و نه چندان خوش دست آن را تحمل کنید.

نظر شما چیست؟ آیا تصمیم سامسونگ برای حذف سری گلکسی نوت، تصمیم درستی بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی