حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار جدید HTC احتمالا به زودی و در ماه آینده معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار

شرکت HTC یکی از شرکت‌های خوشنام و برتر صنعت گوشی‌های هوشمند بود که خاطرات خوش بسیاری از کاربران، با محصولات این شرکت آغاز شد. اما متاسفانه بخت با HTC یار نبود و مشکلات مختلف باعث افت ارزش و کاهش سرمایه این شرکت شد. به طوری که این شرکت در لبه پرتگاه قرار گرفت. اما اخیرا گویا اخبار خوشحال کننده‌ای به گوش می‌رسد. بر اساس اخبار منتشر شده، گویا پرچمدار جدید HTC احتمالا به زودی معرفی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

پرچمدار جدید HTC؛ بازگشت پس از سه سال غیبت؟!

حدود یک دهه پیش، اچ‌تی‌سی یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان بود، اما این اواخر تقریبا به دست فراموشی سپرده شده است. این شرکت هرگز عقب نشینی خود را از بازار اعلام نکرد و حتی با وجود اینکه پس از فروش بخشی از کسب و کار خود به گوگل در سال ۲۰۱۸، فعالیت خود را کاهش داده بود، اما همچنان بی سر و صدا گوشی‌های مقرون به صرفه را در بازارهای منتخب می‌فروخت.

این سازنده تایوانی اکنون برنامه‌های‌ خود را برای عرضه یک گوشی هوشمند پرچمدار در ماه آوریل فاش کرده است. خبرگزاری DigiTimes گزارش می‌دهد که چارلز هوانگ (Charles Huang)، معاون رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شرکت HTC، در جریان کنگره جهانی موبایل ( MWC 2022) گفت که این شرکت یک گوشی هوشمند رده بالا را در ماه آینده معرفی خواهد کرد.

پرچمدار جدید HTC

به گفته PhoneArena، این شرکت آخرین بار یک گوشی هوشمند پرچمدار به نام Exodus 1 را در سال ۲۰۱۸ عرضه کرد. این گوشی مبتنی بر سیستم بلاک چین بود و از تراشه ممتاز اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام استفاده می‌کرد. اگر به خاطر داشته باشید، اچ‌تی‌سی اولین شرکتی بود که هم یک دستگاه اندرویدی و هم یک گوشی مجهز به سیستم عامل ویندوز موبایل را تولید کرده بود. این شرکت از سال ۲۰۱۵ با مشکلات بسیاری مواجه شد و تمرکز خود را بر بازار هدست‌ها و لوازم جانبی در زمینه واقعیت مجازی معطوف کرد.

اچ تی سی اگسدس 1 (HTC Exodus 1) به عنوان کیف پول سخت افزاری و موبایل رومزه شما معرفی شد

در طول رویداد MWC، این شرکت Viverse را معرفی کرد که نسخه متاورس هدست Vive VR است. جای تعجب نیست که اچ‌تی‌سی در حال برنامه‌ ریزی برای ادغام برخی از ویژگی‌های متاورس در گوشی‌های هوشمند است. به نظر می‌رسد این شرکت می‌خواهد مصرف کنندگانی را هدف قرار دهد که مایلند از تلفن خود برای برنامه‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی استفاده کنند.

جزئیات دیگر هنوز در دست بررسی است، اما احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری ارائه خواهد شد. این موضوع که آیا این زمینه به HTC کمک می‌کند تا همه چیز را تغییر دهد سختی‌های بر دوش مانده این شرکت را پایان دهد، هنوز به طور کامل مشخص نیست. نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان