حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت MacBook Folio اپل با نمایشگر تاشو 20 اینچی را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، کانسپت، لپ‌تاپ

چندی پیش برای شما گفتیم که اپل درحال کار بر روی یک دستگاه تاشو 20 اینچی با ترکیب مک بوک و آیپد خود می‌باشد؛ اما ممکن است مدتی طول بکشد تا دستگاهی با این فرم فاکتور عملی شود. درحالی‌که غول فناوری به تکمیل این نوع مک بوک ادامه می‌دهد، اخیرا کانسپت این دستگاه با نام احتمالی MacBook Folio منتشر شده است که نشان می‌دهد یک مک بوک با نمایشگر لمسی تاشو از سوی اپل، چگونه به‌نظر خواهد رسید.

کانسپت MacBook Folio اپل

کانسپت MacBook Folio اپل

کانسپت MacBook Folio اپل

کانسپت MacBook Folio با پشتیبانی از Touch ID و Face ID همراه است. Antonio De Rosa هوشمندانه حسگر اثرانگشت را به کنار دستگاه منتقل شده است که باعث می‌شود این دستگاه مشابه با آیپد ایر 4 به‌نظر برسد. در مورد سنسور Face ID، این سیستم در سوراخ + کپسول نمایشگر در بالای پنل مک بوک تاشو تعبیه شده است. ما احساس می‌کنیم که این رویکرد درستی است، زیرا نه‌تنها فضای بیشتری از نمایشگر را برای کار فراهم می‌کند، بلکه طراحی دستگاه را نیز مخدوش نکرده و حواس کاربران را نیز به قسمت بالایی نمایشگر پرت نمی‌کند.

کانسپت MacBook Folio اپل

کانسپت MacBook Folio اپل

کیبورد لمسی MacBook Folio به‌عنوان یک نمایشگر عمل می‌کند، با این فرض که هر چیزی را که در نمایشگر اصلی دستگاه درحال تماشای آن هستید، در اینجا نیز مشاهده می‌کنید. فقط درصورتی‌که بخواهید برخی از وظایف مرتبط با بهره‌وری و مصرف کمتر انرژی را انجام دهید، یک کیبورد تنها نمایش داده می‌شود، اگرچه ما مطمئن نیستیم که در مقایسه با یک کیبورد معمولی با کلیدهای فیزیکی، بازخورد لمسی چگونه است. همچنین یک قلم با پشتیبانی از «Hey Siri» وجود دارد. به‌طورکلی، MacBook Folio با گوشه‌های گرد و لبه‌های مسطح، حال و هوای آیپد پرو را القا می‌کند.

با توجه به نازک بودن MacBook Folio، جایی برای قرار دادن ورودی/خروجی بزرگ‌تر از پورت‌های USB-C وجود ندارد و اگر این کانسپت به واقعیت تبدیل شود، احتمالاً از Thunderbolt 4 یا Thunderbolt 5 استاندارد که در آینده معرفی می‌شوند، پشتیبانی خواهند کرد. با توجه به پیشرفت‌هایی که در ساخت چنین محصولی صورت می‌گیرد، باید کاربردی، قابل‌حمل و کاربردی باشد. به‌طورخلاصه، اگر قیمتی کمتر از 2499 دلار را برای این دستگاه ببینیم، تعجب نخواهیم کرد.

البته، زمانی که مک بوک شایعه‌شده به معرفی رسمی خود نزدیک شود، متوجه خواهیم شد که استراتژی قیمت‌گذاری اپل چگونه خواهد بود. بااین‌حال اما، کیف‌پول‌های خود را پر نگه دارید زیرا مک بوک جدید مطمینا دستگاه ارزان‌قیمتی نخواهد بود.

دیدگاه شما پیرامون کانسپت MacBook Folio اپل به‌عنوان مک بوک 20 اینچی تاشو این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی